۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۵۷۷۳۵۲
معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز خبر داد؛

برگزاری محافل انس با قرآن ویژه خانواده های طلاب

حجت الاسلام نیسی از برگزاری محافل انس با قرآن و همایش ویژه خانواده های طلاب خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام مصطفی نیسی، معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اينكه جلسات اخلاق و مناجات خوانی هفتگی محور فعالیت ها است، افزود: آیت الله حیدری در جلسات هر دو هفته یک بار حضور پیدا می کند ضمن اینکه اقامه کلاس های مشاوره خانوادگی، برگزاری مراسمات مناسبتی، سخنرانی و مداحی در دهه محرم در سال تحصیلی برگزار می شود.

معاون تهذیب مدرسه الغدیر اهواز با اشاره به اربعین حسینی از برگزاری جلسات و هماهنگی های لازم خبر داد و گفت: برگزاری کلاس های بصیرت افزایی و پرسش و پاسخ های سیاسی، جلسات ماهیانه ویژه طلاب معمم با آیت الله حیدری و اعزام مبلغ به مناطق هدف روستایی و شهری را خواهیم داشت.

این مقام مسؤول به برگزاری همایش ویژه خانواده های طلاب اشاره و اظهار داشت: امسال برنامه های خوبی را برای 9 دی در نظر گرفتیم چنانچه پارسال افزون بر حضور همگی طلاب در راهپیمایی، پخش کلیپ های بصیرتی، سخنرانی و برگزاری مسابقه کتابخوانی با اولویت چنین روزی را برگزار کردیم که قطعا باز هم برگزار می شوند.

حجت الاسلام نیسی ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن و دیدار سالیانه طلاب مدرسه با آیت الله موسوی جزایری از دیگر برنامه های معاونت تهذیب است.

وی گفت: در این دیدار، مدیر گزارشی از فعالیت های حوزه و فعالیت های پژوهشی، آموزشی و تهذیبی صورت گرفته، ارائه خواهد کرد./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات