۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۷۷۸۰۴

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «من دختر خیابان انقلابم»

این کتاب نوشته مهدی عدالتیان است که در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تهیه شده است.
کتاب «من دختر خیابان انقلابم»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «من دختر خیابان انقلابم» اظهار داشت: خواهرم، از تو تقاضا دارم که در آنچه برایت نوشته ام، اندیشه کنی و دربارۀ این نکته بیشتر فکر کنی که دنیا فانی است و جوانی و جلوه های آن باسرعت می گذرد. چه بسیار پری رویانی که بر سر ازدواج با آنان رقابت ها و درگیری ها و مسابقه ها بود.

وی گفت: سالیان سال است که آ ن چهره های زیبا، در زیر خاک آرمیده اند و چه بسا جز مشتی استخوان از آنان چیزی نمانده باشد و آنچه باقی مانده است، صرفاً عمل آنان و چگونگی استفادۀ ایشان از نعمت زیبایی و سلامتی است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی کتاب «من دختر خیابان انقلابم» پرداخت و تصریح کرد: این کتاب نوشته مهدی عدالتیان است که در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تهیه شده است.

وی افزود: کتاب «من دختر خیابان انقلابم» با 64 صفحه به زبان فارسی در سال 1397منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به صورت رایگان منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب افزود: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات