۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۷۹۷۵۳
مقتدا صدر در واکنش به اقدام تروریستی اهواز بیان کرد؛

مردم ایران از تاریکی نمی ترسند

رهبر جریان صدر عراق بیان داشت: مردم ایران دوستدار اعتدال و قوی تر از آن هستند که از تاریکی بترسند.
مقتدا صدر مقتدا صدر

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت السلام سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق در شبکه اجتماعی توییتر به حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هم وطنان عزیزمان شده است، واکنش نشان داد.

وی در پیام خود نوشت: بار دیگر دست افراط گرایی کشور همسایه مان ایران را در نوردید تا به این وسیله بتوانند امنیت این کشور را متزلزل و وحشت را در دل مردم ایران ایجاد کنند.

حجت السلام سید مقتدا صدر ادامه داد: مردم ایران دوستدار اعتدال و قوی تر از آن هستند که از تاریکی بترسند.

رهبر جریان صدر در پایان  پیام توییتری خود دو هشتک به زبان فارسی نوشت: اعتدال نور و خشونت تاریکی است.

#فالاعتدال_نور_والعنف_ظلام (اعتدال روشنایی و خشونت تاریکی است)

#صبر_کنید_پیروز_خواهید_شد.

گفتنی است صبح روز شنبه 31 شهریور، چهار عنصر مسلح عضو گروهک تروریستی «الاهوازیه» به مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز حمله کردند و در تیراندازی به مردم و مسؤولان نظامی، - طبق اعلام عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس- دست‌ کم 25 نفر را شهید و حدود 70 نفر را مجروح کردند.

دبیرکل سازمان ملل متحد، جنبش‌های حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی، انصار‌الله یمن، دولت افغانستان، عراق، عمان، بولیوی، نروژ، کویت، قطر، اردن و ترکیه و چند کشور دیگر این حمله تروریستی را محکوم کرده‌اند. از جمله کشورهای منطقه که هنوز این حادثه را محکوم نکرده‌اند می‌توان به عربستان و امارات اشاره کرد./994/ب902/ف

 

 

ارسال نظرات