۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۷۹۸۹۹
رییس تجمع قولنا و العمل لبنان:

دشمنان پس از شکست در جنگ نظامی به ایجاد فتنه روی آورده اند

رییس تجمع «قولنا والعمل» لبنان خاطرنشان کرد: دشمنان پس از شکست در جنگ نظامی به ایجاد فتنه میان مسلمانان روی آورده اند.
شیخ احمد القطان رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ احمد قطان، رییس تجمع «قولنا والعمل» لبنان طی سخنانی در مجلس عزاداری اباعبدالله الحسین که در منطقه «تربل البقاعیة» برگزار شد، به حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هم وطنان عزیزمان شده است، واکنش نشان داد.

رییس تجمع «قولنا والعمل» لبنان در این مجلس گفت: جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان و جمهوری اسلامی ایران به دلیل اینکه با مصالح و منافع آمریکا در منطقه مقابله می کنند و اجازه نمی دهند که نقش های شوم آمریکایی – صهیونیستی اجرا شود به ضدیت با آن ها برخواسته اند.

وی افزود: این اقدام بزدلانه در اهواز نشان دهنده آن است که دشمنان نتوانستند اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را فلج کنند بر این اساس به اقدامات تروریستی روی آورده اند.

شیخ احمد قطان اظهار داشت: چنین اقداماتی به مصالح کشورهای عربی و اسلامی نیست و فقط به سود آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی بر ضرورت حمایت از کشورهای اسلامی تاکید کرد و گفت: دشمنان با اقدامات تروریستی درپی ایجاد تفرقه میان مسلمانان، سنی و سنی، شیعه و سنی و شیعه و شیعه است. چرا دشمنان درپی ایجاد تفرقه و نفاق میان مسلمانان هستند؟ زیرا شیطان های زمان نتوانستند با ادوات جنگی مسلمانان را نابود کند بر این اساس به حیله و نیرنگ های دیگری دست زده است تا شاید به هدف شوم خود یعنی ایجاد جنگ داخلی میان مسلمانان دست یابد.

گفتنی است صبح روز شنبه 31 شهریور، چهار عنصر مسلح عضو گروهک تروریستی «الاهوازیه» به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله کردند و در تیراندازی به مردم و مسؤولان نظامی، -طبق اعلام عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس- دست‌کم 25 نفر را شهید و حدود 70 نفر را مجروح کردند./994/ب902/ف

 

ارسال نظرات