۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۵۸۰۱۹۶
با حضور گسترده علما و روحانیان؛

مراسم بزرگداشت آیت الله ایازی در رستمکلا برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله ابوالحسن ایازی و یادواره یکصد شهید مدرسه علمیه جعفریه رستمکلا در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
بزرگداشت آیت الله ایازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مراسم بزرگداشت آیت الله ابوالحسن ایازی، و دو فرزند برومند ایشان حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا ایازی و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد ایازی امروز با حضور جمع کثیری از علما، روحانیان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع رستمکلا برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی ایازی، مسؤول مدرسه علمیه جعفریه رستمکلا در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این هفته را یاد آور دلاورمردی های رزمندگان سپاه اسلام در دفاع از حق و حقیقت دانست.

وی با بیان این که فرزندان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ ادعا و تنها برای رضای خدا و در تبعیت از ولات فقیه در جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند، خاطرنشان کرد: آن حماسه های عظیمی که رزمندگان در دفاع مقدس خلق کردند امروز عامل ماندگاری نظام و انقلاب شده است.

مسؤول مدرسه علمیه جعفریه رستمکلا با اشاره به این که امروز همه ما مدیون و مرهون خون پاک شهدا هستیم، تصریح کرد: شهدا بر گردن همه ما حق بزرگی دارند و امروز مهم ترین وظیفه مسؤولان و مردم حرکت در همان مسیری که شهدا قدم نهادند.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین با بیان این که شهدا عزت و عظمت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: برای حفظ این آرمان ها و ارزش های انقلابی باید همواره در خط مقدم حاضر باشیم.

حجت الاسلام ایازی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که مدرسه علمیه جعفریه رستمکلا به عنوان یکی از مراکز شاخص کشور این افتخار را دارد که شهید طلبه و روحانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: همه این طلاب و روحانیان شهید پرورش یافته مکتب آیت الله ایازی(ره) بودند.

مسؤول مدرسه علمیه جعفریه رستمکلا با بیان این که آیت الله ایازی(ره) در طول عمر با برکت خود بیش از چهار طلبه را در این مدرسه تربیت و پرورش دادند، خاطرنشان کرد: این مدرسه علمیه که با تلاش و مجاهدت مرحوم آیت الله ایازی پایه گذاری شد در حال حاضر به عنوان یکی از مهم ترین مراکز تربیت طلاب در سطح کشور محسوب می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود، مردم داری، زهد و تقوا را از جمله مهم ترین ویژگی های مرحوم آیت الله ایازی برشمرد و تصریح کرد: این عالم ولایی تا آخرین لحظه عمر بابرکت خود در خط ولایت و انقلاب بود./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات