۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۸۱۲۳۴
حجت الاسلام والمسلمین احدی مطرح کرد؛

مسؤولان اقصادی کشور باید اقتصاددان باشند

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه برخی از مسؤولان اقتصادی کشور اقتصاددان نیستند، گفت: دولت و مجلس با بی سوادی و سوء تدبیر سبب شدند مردم ۲۴ میلیارد ضرر مالی کنند.
احدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احدی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در سلسله جلسات هفتگی درس اخلاق که در مسجد الزهرا(س) برگزار شد، گفت: جامعه اگر با قرآن و معنویات همراه نباشد به طور قطع با تبعیت از شیطان همراه خواهد شد.

وی افزود: امروز تمدن غرب افتخارش این است که ملتی متمدن دارد در حالی که متمدن بودن با تبعیت از شیطان هیچ تناسبی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین احدی راه شیطان را بسیار تیز و برنده بیان کرد و افزود: پیمودن راه شیطان همان افتادن در دام ابلیس است، کسی که از شیطان تبعیت می‌کند راه و روش او را نیز می‌پروراند؛ متاسفانه امروز افراد زیادی به این راه مراجعه می‌کنند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: بدحجابی و مشروب‌خوری گام از مصادیق گام نهادن در مسیر شیطان است خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: کسانی که قیامت را باور ندارند در دام شیطان گرفتار می‌شوند.

وی اضافه کرد: کسانی که در مسیر شیطان گام می‌نهند تریبون شیطان می‌شوند و با القائات شیطانی مردم را به خروج از راه حق توصیه می‌کنند و پرچم شیطان را برافراشته و علم حق را پایین می‌کشند.

حجت الاسلام والمسلمین احدی با بیان اینکه حق هرگز در کنار باطل قرار نمی‌گیرد، اظهار داشت: پرچم ایمان زمانی پایین کشیده می‌شود که پرچم شیطان به اهتزاز درآید. یکی از روش‌های شیطان برای گمراه ساختن انسان آن است که آدمی را وادار می‌کند همه امور را با پول محاسبه کند.

استاد حوزه علمیه با تاکید براینکه انسان باید مراقب فتنه‌های شیطان باشد، عنوان کرد: امروز همه هم و غم دشمنان این است که با ایجاد فتنه‌ها جامعه ایران را از باورهای اعتقادی تهی کنند؛ امروز بالا و پایین شدن قیمت دلار مصداق همین کلام است.

وی افزود: امروز دولت و مجلس با بی سوادی و سوء تدبیر سبب شدند مردم 24 میلیارد ضرر کنند، بالا و پایین شدن قیمت ارز در اصل فریب خوردن و لگدمال شدن مردم بود؛ در جامعه‌ای که از شیطان تبعیت شود به فرمایش امام علی(ع) در چنین سرزمینی دهان دانایان را می‌بندند و افسار نادانان را یله می‌کنند و عزیزشان می‌دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احدی ادامه داد: امروز بسیاری از مسؤولان اقتصادی کشور اقتصاددان نیستند برای همین هنگام نطقشان در پارلمان آمارهای اشتباه و متناقض ارائه می‌دهند.

استاد حوزه علمیه صبر و شکیبایی را از فضایل مهم متقین دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی می‌طلبد مردم صبر و شکیبایی خود را تقویت کنند و در مواجهه با مشکلات اقتصادی با یکدیگر درگیر نشوند متاسفانه امروز به دلیل همین مشکلات آمار طلاق در کشور افزایش یافته است./813/پ202/ب1

ارسال نظرات