۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۵۸۴۱۱۶
به همت حوزه علوم اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی؛

مراسم بزرگداشت شیعیان نیجریه برگزار می شود

به مناسبت هفتمین روز شهادت مظلومانه شیعیان نیجریه در روز اربعین حسینی، مراسم بزرگداشتی به همت «حوزه علوم اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی» برگزار می‌شود.
بزرگداشت

حجت الاسلام مرتضی اسدی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: به مناسبت هفتمین روز شهادت مظلومانه شیعیان نیجریه در روز اربعین حسینی، مراسم بزرگداشتی در روز دوشنبه ۱۴ آبان ماه ۹۷ پس از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم از طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه و اساتید و دانشجویان دانشگاه دعوت به عمل آمده و مراسم در نمازخانه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی واقع در لویزان، خیابان شهید شعبانلو، برگزار خواهد شد. 

حجت الاسلام اسدی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام روح الله حریزاوی معاون محترم آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر سابق حوزه‌ علوم اسلامی دانشگاهیان کشور، در این مراسم سخنرانی و مداحان اهل بیت عصمت طهارت مرثیه‌سرایی خواهند داشت.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه شهید رجایی در پایان خاطرنشان کرد: از وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، رئیس محترم ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، علما و اساتید حوزه‌های علمیه و نهادهای حقوق بشری دعوت می‌کنیم تا در این مراسم شرکت کنند؛ به یقین حضور این عزیزان در مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم اربعین در نیجریه، پیام آشکاری از موضع نظام مقدس جمهوری اسلامی به دشمنان اسلام و انقلاب و نیز قوت قلبی برای شیعیان مظلوم و داغ دیده نیجریه خواهد بود؛ از این رو درخواست می‌کنیم با حضور خود، رونق بخش این مراسم باشند./۹۶۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات