۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۸۴۱۸۳
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

دشمنان به دنبال جدا کردن مردم از ولایت هستند

آیت الله خاتمی با اشاره به این که دشمنان به دنبال جدا کردن مردم از ولایت هستند، گفت: وجود رهبری هوشیار و مردمی همیشه در صحنه دو رکن پیروزی ملت ایران در مقابل هجمه های دشمنان است.
آیت الله خاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری امروز صبح در مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع مردم شهر کرمان، گفت: دولت آمریکا، دشمن تمام مردم جهان است.

وی افزود: حمایت از رژیم غاصب اسرائیل یکی از کارهایی بوده که دولت آمریکا روی آن اهتمام دارد و برای این دولت غاصب در دنیا هر کاری را انجام می دهد.

آیت الله خاتمی با بیان این که دولت آمریکا از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۴۲ تا الان همیشه با ایران خصومت داشته و دست از دشمنی بر نداشته است، ابراز داشت: مردم کشور ایران با بصیرت کامل و هوشیاری توانسته اند در مقابل نقشه های شوم دشمنان بایستند.

وی با اشاره به این که دانشجویان زمانی که دیدند دولت آمریکا در کشور ایران، جاسوسی می کند، این لانه جاسوسی را از بین بردند، ابراز داشت: کار دانشجویان در روز 13 آبان درسی برای همه مردم بوده که هیچ وقت به کشور و دولت آمریکا اعتماد نکنند و مردم و دولتمردان بدانند دولت آمریکا همیشه به فکر منافع خود بوده و هستند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: جنگ نرم افزاری علیه ملت ایران و جنگ اقتصادی دو کاری بوده که آمریکا از زمان اول خصومت خود، با ایران وارد این نقشه شده و هنوز هم ادامه دارد اما مردم ایران با صبر و تقوای خود توانسته اند از این مسیر هم تا به امروز پیروز بیرون بیایند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با توجه به این که حمایت آمریکا از فتنه گران و اغتشاشات 88 یکی دیگر از اهداف و کارهای آمریکا در ایران بود، خاطرنشان مرد: مردم بدانند که آمریکا شیطان بزرگ بوده و هدفش از تحریم کردن ایران، از بین بردن انقلاب و مردم ایران است.

آیت الله خاتمی با اشاره به این که آمریکا امروزه قدرت جنگی و سیاسی خود را از دست داده و مردم کشور آمریکا، رو به نابودی هستند، بیان داشت: هشت میلیارد دلار کسری بودجه آمریکا نتیجه اقتصاد بد آن ها بوده و آن ها باید به حال خودشان فکری نکنند.

وی بیان داشت: وحدت و همدلی رمز موفقیت مردم ایران در مقابل هجمه های دشمنانی همچون آمریکا شمرده می شود تا بتوانیم نقشه های شوم آن ها را همچون جنگ اقتصادی از بین ببریم.

آیت الله خاتمی با اشاره به این که دشمنان به دنبال جدا کردن مردم از ولایت هستند، گفت: وجود رهبری هوشیار و مردمی همیشه در صحنه دو رکن پیروزی ملت ایران در مقابل هجمه های دشمنان شمرده می شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن از طریق جنگ روانی به دنبال ناامید کردن مردم از دولت و رهبری است، تصریح کرد: 13 آبان هم اگر بیاید، کشور آمریکا هیچ غلطی را نمی تواند بکند.

وی در پایان گفت: پیروزی واقعی برای مردم ایران بوده و صبر و تقوا دو کلید پیروزی مردم شمرده می شود تا در مقابل جنگ اقتصادی دشمن پیروز شویم./9707/پ203/ب1

ارسال نظرات