۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۵۸۶۸۶۴

امام جمعه تبریز با مدیر حوزه های علمیه دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در جریان سفر به شهر مقدس قم، با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار آل هاشم با اعرافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی در جریان سفر به شهر مقدس قم، با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

بررسی آخرین وضعیت حوزه های علمیه برادران استان آذربایجان‌شرقی، راهکارهای موجود برای بازگشت علمای آذربایجانی مقیم قم به زادگاه، راه‌اندازی کرسی‌های متعدد درس خارج فقه و اصول در مدارس علمیه تبریز و دیگر شهرهای استان از جمله مباحث طرح شده در این جلسه بوده است.

همچنین تعریف منابع مالی پایدار جهت تأمین هزینه‌های جاری حوزه های علمیه استان‌ها، توسعه مدارس علمیه شهرستانی و افزایش ظرفیت پذیرش طلبه در استان، ارتقای سطح کیفی آموزش با جذب اساتید فاضل، برپایی جلسات اخلاق در مدارس و ... از دیگر مسائل طرح شده در این نشست صمیمی بود.

بنابر این گزارش، نماینده ولی فقیه در استان و رییس شورای عالی مدیریت حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی همچنین در جریان این سفر نشستی با اعضای مجمع نمایندگان طلاب آذربایجان در حوزه علمیه قم و مسؤولان گروه های تبلیغی استان داشت که این جلسات نیز با طرح مسائل مبتلابه حوزه های علمیه همراه بود./935/د۱۰۱/ب۱

ارسال نظرات