۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۵۸۷۰۲۶
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در یادواره شهدای قاین:

زمان تسویه حساب سیاسی نیست/ همه باید کار جهادی کنند

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: باید تلاش و مجاهدت کرد و امروز موقع اختلاف و تسویه حساب سیاسی نیست بلکه امروز نیاز به کار مجاهدانه است و اگر همه مجاهدت کنند، افتخارات دوران دفاع مقدس، افتخارات هسته‌ای و سلول‌های بنیادین تکرار می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، رییس مؤسسه روایت سیره شهدا و کارشناس مسائل مذهبی امشب در یادواره 303 شهید شهرستان قاین اظهار داشت: مقام و شهرت یک انسان حسرت ندارد ولی شهادت و یادواره‌های شهدا برای ما حسرت به همراه دارد.

وی با بیان اینکه شهدا ما را برای اتمام حجت دعوت می‌کنند، گفت: نخستین اتمام حجت شهدا این است که موفقیت و انسان‌های موفق قابل تکرار است و خداوند متعال نیز فرموده شهدا موفق هستند.

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا افزود: امروز تمام عالم و دوست و دشمن باور دارند که دوران دفاع مقدس یکی از دوران‌های موفق انقلاب بوده است.

دشمنان جرأت حمله نظامی به ایران ندارند

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری تصریح کرد: اینگونه موفقیت ها برای انقلاب اسلامی قابل تکرار شدن است و به طور قطع نیز جنگ نظامی تکرار نمی‌شود چرا که آمریکا و رژیم صهیونیستی دیگر از این غلط‌ها نمی‌کنند و رزمندگان در دوران دفاع مقدس آنچنان سیلی به دشمنان زدند که جرأت حمله نظامی به ایران ندارند اما همچنان به دنبال جنگ روانی، جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی هستند.

وی ادامه داد: اگر این را باور کنیم که شهدا به عنوان مجاهدین فی سبیل الله موفق بودند و رمز آن‌ها را یادداشت کنیم تا در جنگ نرم نیز از این رمزها استفاده کنیم چرا که موفقیت تکثیر می‌شود.

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا خاطرنشان کرد: شهدا خواستند که موفق شوند و خدا نیز به آن‌ها کمک کرد و در مجاهدت هسته‌ای، مجاهدت موشکی، مجاهدت نانو تکنولوژی و مجاهدت بیولوژیک خواستیم و خدا به ما کمک کرد اما برخی از جاها نخواستیم و خدا هم کمکی نکرد.

کشور نیاز به مجاهد دارد نه یک فرد تنبل! | زمان تسویه حساب سیاسی نیست بلکه باید کار مجاهدانه کرد

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه می‌توانیم موفقیت‌های دوران دفاع مقدس را تکرار کنیم به شرط اینکه مجاهدت کنیم، اظهار کرد: مجاهدت سه کلمه تلاش حداکثری، همگانی و دائمی و فی سبیل الله است و امروز کشور نیاز به مجاهد دارد نه نیاز به مدیر، روحانی، صنعتگر و کشاورز تنبل! مملکت ما تنبل نمی‌خواهد و اگر مجاهدت کنیم نیازی به بیگانگان نداریم.

وی افزود: باید تلاش و مجاهدت کرد و امروز موقع اختلاف و تسویه حساب سیاسی نیست بلکه امروز نیاز به کار مجاهدانه است و اگر همه مجاهدت کنند، افتخارات دوران دفاع مقدس، افتخارات هسته‌ای و سلول‌های بنیادین تکرار می‌شود.

کارشناس مسائل مذهبی گفت:  تکنولوژی‌ها در جامعه را اروپا و آمریکاییها به ما ندادند بلکه با تلاش جوانان به دست آمده به جای اینکه به غرب و شرق التماس کنیم تا آن‌ها چیزی به ما بدهند در مقابل خانه خدا التماس کنیم تا خدا بهترش را به ما بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری بیان کرد: امروز موشک‌های جمهوری اسلامی ایران بیش از 2 هزار کیلومتر برد دارد و می‌توانیم از داخل کشور، تل‌آویو را بزنیم.

وی با بیان اینکه دومین اتمام حجتی که شهدا با ما کردند این است که مقاومت و در مقابل مشکلات صبوری کنید، عنوان کرد: همچنین سومین اتمام حجت شهدا به ما نیز استقامت کردن بوده است.

کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: صدام نماینده رژیم صهیونیستی و آمریکا بوده که می‌خواست در کشور بماند اما امروز اسرائیل غاصب و آمریکا را نسبت به 40 سال گذشته 2 هزار کیلومتر عقب بردیم و در مرز اسراییل و آمریکا با آن‌ها می‌جنگیم.

آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به 40 سال گذشته ضعیف‌تر  شده است

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری اذعان داشت: ملت ایران با مقاومت و مجاهدت خود به قدرت رسیده و به طور قطع آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به 40 سال گذشته ضعیف‌تر و ایران اسلامی قوی‌تر شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اشکالاتی دارد اما نباید هیچگونه نگرانی داشته باشیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران 40 سال در مقابل ویروس‌های داخلی مانند منافقین مقاومت کرده و امروز مستحکم‌تر از گذشته روی پای خود ایستاده و با ویروس‌های بیرونی مانند تحریم‌ها و جنگ سخت مقابله کرده ولی نباید نگران بود چرا که با وجود تمام این ویروس‌های داخلی و خارجی روند پیشرفت انقلاب اسلامی متوقف نشده است.

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا افزود: اگر می‌خواهیم مجاهدت، استقامت و مقاومت مردم زیاد باشد باید به آن‌ها بگوییم با خدا معامله کنید و با بهشت و قیامت خدا معاوضه و خود را مقاوم کنید./9314پ۶۰۱/ب۱

ارسال نظرات