۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۸۷۲۳۶
از سوی معاونت پژوهش حوزه خواهران خوزستان؛

۱۴ دفاعیه سطح ۳ از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: در ۶ ماه اخیر ۱۴ دفاعیه سطح ۳ برگزار شد که دو مورد در بندرامام، چهار مورد در دزفول و بقیه در اهواز از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شدند.
پژوهش

خانم اشرفی، معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برپایی نمایشگاه های کتاب در سطح 32 مدرسه استان در هفته کتاب خبر داد و گفت: تقدیر از کتابداران، برپاکنندگان نمایشگاه و مؤلفان کتاب برای مدارس از جمله برنامه های هفته کتاب بود که با محوریت خود مدارس برگزار شد.

معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان بیان داشت: در زمینه پژوهش 15 آبان، جلسه ای با مدیر کل پژوهش و تحصیلات تکمیلی مرکز برگزار کردیم که طی آن معاونان پژوهش و آموزش سطح 2 حضور پیدا کردند و در جلسه به تبیین آیین نامه های جدید آموزشی و پژوهشی پرداخته شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: در زمینه آثار ارسالی به جشنواره علامه حلی، ارزیابی ها انجام و امتیازات مشخص شده است منتهی نشست داوری تاکنون برگزار نشده و منتظر حضور اعضای اصلی از دبیرخانه هستیم تا پس از ارزیابی نهایی شاهد برگزاری مراسم اختتامیه باشیم.

خانم اشرفی از جایگزینی تحقیقات پایانی با مقالات پایانی برای طلاب خواهر خبر داد و گفت: طبق آیین نامه های جدید طلبه های سطح 2 تحقیق پایانی ارائه نمی کنند بلکه موظف خواهند شد تا دو مقاله به عنوان مقالات پایانی ارائه کنند.

وی با بیان اینکه بازدید از حوزه های خواهران استان به صورت هفتگی ادامه دارد، تصریح کرد: در 6 ماه اخیر 14 دفاعیه سطح 3 برگزار شد که دو مورد در بندرامام، چهار مورد در دزفول و بقیه در اهواز از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شدند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات