۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۵۸۷۲۷۹

چند خبر کوتاه از خوزستان

انتصاب سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمیدیه، همدلی و تلاش جمعی برای اعتلای فرهنگ کشور، افتتاح نمایشگاه کتاب در روستای باصدی شهرستان رامهرمز و تقدیر از هنرمند بسیجی شهرستان بندرماهشهر چند خبر کوتاه از خوزستان است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی حکمی احمد سواری را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمیدیه منصوب کرد.

محمد جوروند مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، احمد سواری را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمیدیه منصوب کرد.

در حکم انتصاب احمد سواری آمده است:

نظر به تعهد و تجربه جنابعالی در عرصه‌ های مختلف فرهنگی و هنری، به موجب این حکم،شما را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمیدیه منصوب می‌ نماییم.

امید است با استعانت از خداوند منان و بهره‌گیری از توان و تجارب مجموعه‌ همکاران ارجمند و اهالی فرهنگ و هنر در جهت رشد فضایل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی موفق و موید باشید.

همدلی و تلاش جمعی برای اعتلای فرهنگ کشور

ناصر چنانی  معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین افتتاحیه جشنواره بین ‌المللی هنرهای تجسمی در شهرستان دزفول گفت: برای دست یافتن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هزینه‌ های فراوان داده‌ایم، لذا امروز تلاش همه باید در راستای تقویت این ارکان در کشور اسلامی تلاش روزافزون داشته باشیم.

وی برگزاری این جشنواره ‌ها را گامی ارزنده برای بالندگی فرهنگی و هنری کشور دانست و اظهار داشت: هنر، یک رسانه بسیار تاثیرگذار است، جشنواره ‌های فرهنگی فرصتی بی ‌نظیر برای دادن پاسخ مناسب به جنگ‌ های ناعادلانه دشمنان و تلاش‌ های آنان برای ترسیم تصویری نادرست از فرهنگ و کشور ماست.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با قدردانی از دست‌اندرکاران این جشنواره و تلاش یکساله هنرمندان و عوامل برگزار کننده آن افزود: اجرای اینگونه برنامه‌ ها در شهرستان‌ هایی که ظرفیت ‌های لازم را دارند که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مورد حمایت قرار گیرند.

افتتاح نمایشگاه کتاب در روستای باصدی شهرستان رامهرمز

عبدالرضا باغ‌شیرین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: باشگاه کتابخوانی شهدای باصدی به مربیگری معصومه موسوی پس از کسب مقام برگزیده از دومین جشنواره جام باشگاه ‌های کتابخوانی کشور و در ادامه فعالیت‌ های ترویجی کتاب خود نمایشگاه کتابی را در روستای باصدی حاج بارون شهرستان رامهرمز راه ‌اندازی کرد.

این نمایشگاه با بیش از  هزار عنوان و 5 هزار جلد کتاب در روستای باصدی راه اندازی و در معرض دید و عموم قرار گرفت.

تقدیر از هنرمند بسیجی شهرستان بندرماهشهر

در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان بندرماهشهر با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول کانون بسیج هنرمندان و سایر مسئولان شهرستان از محمد حبیبی هنرمند بسیجی قدردانی شد.

اکثر کارهای محمد حبیبی به عنوان بازیگر و کارگردان در قالب کارهای دفاع مقدس و اهل بیت (ع) است، همچنین سال گذشته در نمایش هیهات به مناسبت ایام اربعین حسینی به ایفای نقش پرداخت.

شایان ذکر است، میان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان در برگزاری برنامه‌ های ارزشی و فرهنگی و هنری انسجام و هماهنگی خوبی وجود دارد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدیه از محمد حبیبی قدردانی به عمل آمد./9456/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات