۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۵۹۰۲۵۷
مدیر مدرسه علمیه امام صادق قائمشهر:

بهره مندی از سیره اهل بیت موجب تقویت بنیان خانواده می‌شود

بهره مندی از سیره اهل بیت موجب تقویت بنیان خانواده می‌شود
حجت الاسلام سلیمانی با تأکید براین که معارف اهل بیت (ع) باید در متن زندگی خانواده‌ها نهادینه شود، گفت: سیره اهل بیت (ع) بهترین روش و الگو در تربیت فرزندانی دیندار، مؤمن و اخلاقی است.
حجت الاسلام محمد صادق سلیمانی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قائمشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با بیان این که علما و فق‌های دینی همواره در برخورد با مشکلات راهکار مناسبی را اتخاذ می‌کردند، گفت: راهکار علمای دین همواره منطبق با دستورات الهی و معارف اهل بیت (ع) بود.

وی با بیان این که امروز جامعه اسلامی با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بسیاری روبرو است، افزود: متأسفانه این آسیب‌ها در عمق بنیان خانواده‌ها نفوذ کرده اند و عامل بروز مشکلات بسیاری در جامعه شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه فاصله گرفتن از سیره اهل بیت (ع) است، خاطرنشان کرد: سراسر زندگی علما و فق‌های دینی بر مبنای سیره اهل بیت (ع) پایه گذاری شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قائمشهر با تأکید براین که توسل و عشق وافر به اهل بیت (ع) در زندگی علما و فق‌های دینی موج می‌زند، تصریح کرد: در نظر شیعه نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت (ع) وسایط فیض الهی هستند که خداوند از طریق ایشان برکات خویش را بر بشر می‌فرستد.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که تمسک و توسل به اهل بیت (ع) موجب وساطت این بزرگواران نزد پروردگار و حل شدن مشکلات می‌شود، گفت: کسی که قدم در راه اطاعت از دستورات اهل بیت (ع) بنهد در دنیا و آخرت رستگار خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمنان علیه بنیان خانواده، بهره گیری از معارف دینی به ویژه سیره اهل بیت (ع) را بهترین راهکار برای خنثی سازی توطئه دشمنان دانست.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قائمشهر با بیان این که امروز سست کردن بنیان خانواده یکی از اهداف و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: بهره گیری از احکام دینی و سیره ائمه معصومین (ع) در زندگی می‌تواند مانع انحراف خانواده از مسیر اصلی خود شود.
حجت الاسلام سلیمانی با تأکید براین که معارف اهل بیت (ع) باید در متن زندگی خانواده‌ها نهادینه شود، بیان داشت: سیره اهل بیت (ع) بهترین روش و الگو در تربیت فرزندانی دیندار، مؤمن و اخلاقی است. /۹۵۰/ت602/ب1
ایمانی
ارسال نظرات