۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۵۹۰۳۸۰
مدیر حوزه های علمیه خواهران:

مجاهدت های بزرگی در دفتر تبلیغات اسلامی شکل گرفته است

مجاهدت های بزرگی در دفتر تبلیغات اسلامی شکل گرفته است
رییس حوزه های علمیه خواهران با بیان این که حقیقتاً در دفتر تبلیغات اسلامی مجاهدت های بزرگی شکل گرفته است، گفت: یک جامعیت معنا دار در مجموعه است.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران پس از بازدید از چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: حقیقتاً در این دفتر مجاهدت بزرگی شکل گرفته است.
وی با بیان این که همیشه انتظار دارم که اتفاق جدیدی در دفتر تبلیغات اسلامی بیفتد، گفت: این حسی که از توانایی‌ها و ظرفیت‌هایی که در این دفتر جمع شده است، برای ما این حالت را تداعی می‌کند که باید از این مجموعه انتظار یک حرکت جدید را داشت و ان شاءالله آنچه اتفاق می‌افتد، بهتر از دیروز باشد و امید‌ها را روزبه روز بیشتر کند.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به این که از دیدن این نمایشگاه حقیقتاً لذت بردم، تصریح کرد: این نمایشگاه جنبه‌های بسیار ارزشمندی داشت و یک جامعیت معنا دار در مجموعه است و تمام کسانی که به پژوهش و دستاورد‌های جدید علاقه دارند و یا احتیاج به دانش‌های زمینه ساز، مقدمات و ادبیات علمی دارند، می‌توانند سهم خود را از این نمایشگاه پیدا کنند.
وی درباره این نمایشگاه افزود: حسن چینش و ترتیب مباحث و وجود کارشناسانی که می‌توانند توضیحات کافی را در خصوص برنامه‌ها بدهند و اطلاع کافی از کار دارند، برای ما موجب ابتهاج، نشاط و شادابی بود.
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی و پژوهشگاه وابسته به دفتر و بخش‌های مختلف دفتر نشان می‌دهد که در قله رفیع توسعه دانش خوابیده اند و می‌تواند به عنوان یک قطب اثرگذار در این عرصه باشند.
وی خاطرنشان کرد: نداشتن نگاه تجاری به فرآورده‌ها و تلاش برای در اختیار گذاشتن دانش تولید شده در اسرع وقت و با کمترین زمینه از نقاط قوت این نمایشگاه به شمار می‌رود./1330/د103/ج
ارسال نظرات