۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۹۱۱۳۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خدمات ارزشمند آیت الله هاشمی شاهرودی به نظام اسلامی فراموش نمی شود

خدمات ارزشمند آیت الله هاشمی شاهرودی به نظام اسلامی فراموش نمی شود
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خدمات ارزشمند آیت الله هاشمی شاهرودی به نظام به یادگار مانده است و هرگز فراموش نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پی ارتحال آیت‌الله سید محمود هاشمی ‌شاهرودی، رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این پیام تسلیت تاکید کرد: خدمات ارزشمندی از این فقید سعید به نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار مانده است که هرگز فراموش نمی شود و از باقیات الصالحات ایشان خواهد بود.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت یاور صدیق امام و رهبری استاد گرانقدر آیت‌الله سید محمود هاشمی‌شاهرودی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب گردید.

خدمات ارزشمندی از این فقید سعید به نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار مانده است که هرگز فراموش نمی شود و از باقیات الصالحات ایشان خواهد بود.

ارتحال این عالم بزرگوار را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اعضاء محترم مجلس خبرگان رهبری، اعضاء محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه، شاگردان، مردم شریف استان خراسان جنوبی و به ویژه خاندان مکرم و اعضای وابسته به بیت ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم./9314/د103/ب1

ارسال نظرات