۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۵۹۱۳۱۵
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

مسؤولان دستاوردهای 40 ساله انقلاب را برای مردم تبیین کنند

مسؤولان دستاوردهای 40 ساله انقلاب را برای مردم تبیین کنند
خالدی حماسه ۹ دی را بیانگر قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی دانست و خواستار تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب برای مردم از سوی مسؤولان شد.
محمد خالدی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مهم‌ترین هدف دشمنان دنیا به‌ویژه استکبار جهانی را ناراضی کردن مردم از نظام بیان کرد و گفت: برخورد نظامی، تنگنای اقتصادی و ایجاد جنگ داخلی از حربه‌های دشمن برای نابود کردن انقلاب اسلامی است.

وی فتنه ۸۸ را از بارزترین اقدامات دشمن علیه جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: اگر حماسه ۹ دی اتفاق نمی‌افتاد به‌طورقطع انقلاب اسلامی اقتدار خود را از دست می‌داد و به‌عنوان یک کشور ضعیف باید پای میز مذاکره می‌نشست؛ پیروزی نظام اسلامی در فتنه بزرگ‌سال ۸۸ بیانگر قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه پیامبر اسلام (ص) و اکثر پیامبران در چهل‌سالگی به رسالت مبعوث شدند بر همین اساس ۴۰ عددی مقدس و بیانگر سن بلوغ و پختگی است، تأکید کرد: لازم است مسؤولان پیشرفت‌ها و دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

خالدی با اشاره به دستاورد‌های حوزه آموزش‌وپرورش، اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شهرستان‌ها و حتی در دورافتاده‌ترین روستا‌ها فرزندان این مرز و بوم از وجود معلمان مجرب بهره می‌برند درحالی‌که تا قبل از پیروزی انقلاب امکان برای تحصیل همه فراهم نبود و این تنها یک مورد از آن هزاران دستاورد‌هایی است که به برکت انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران شده است. /۸۱۳/ت302/ق
ارسال نظرات