۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۹۱۵۶۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

آمریکا روز به روز در حال انزوا و رو به افول است

آمریکا روز به روز در حال انزوا و رو به افول است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکا روز به روز در حال انزوا و رو به افول است، گفت: امروز اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بیش از پیش رسوا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار دست‌اندرکاران اربعین حسینی در خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال ایجاد فتنه در انقلاب اسلامی بوده و این فتنه‌ها تنها مربوط به سال‌های 78 و 88 نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مردم اگر با بصیرت باشند می‌توانند هر توطئه دشمن را خنثی کنند، گفت: هر جامعه‌ای با وحدت و همدلی می‌توانند بر دشمن غلبه کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: برخی از افراد داخلی به نوای دشمن می‌رقصند و آن‌ها آگاهانه یا ناآگاهانه نقشه‌های دشمنان را در کشور پیاده می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آمریکا روز به روز در حال انزوا و رو به افول است، تصریح کرد: امروز اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بیش از پیش رسوا شده‌اند.

وی به 9 دی ماه اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران با بصیرت روز 9 دی را پدید آوردند و امروز به دلیل این بصیرت در جوانان نیز آمریکایی‌ها چاره‌ای جز فرار از سوریه نداشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمن در صحنه نظامی موفق نبوده و موفق نخواهد بود بنابراین دشمنان کم آوردند و جواب تمام توطئه‌های خود را دیدند اما با کمک عوامل نفوذی به دنبال از بین بردن نظام اسلامی هستند./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات