۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۹۱۳۷۵
امام جمعه بروجرد:

حماسه 9 دی خط بطلانی بر همه نابسامانی ها کشید

حماسه 9 دی خط بطلانی بر همه نابسامانی ها کشید
امام جمعه بروجرد 9 دی را روز بصیرت عنوان کرد و گفت: حماسه عظیم این روز که از سوی ملت با بصیرت ایران اسلامی خلق شد، خط بطلانی بر همه نابسامانی ها کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران بروجرد گفت: 9 دی روز بصیرت، دفاع از ولایت، انقلاب و تودهنی مردم به دشمنان و فتنه‌گران است.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 چند ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از طریق رسانه‎های غربی با کلید واژه تقلب آغاز شده بود، افزود: عوامل داخلی نیز در این فتنه هم‌صدا با آن‌ها شده بودند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دشمن همواره در طول سال های انقلاب از راه های مختلف همچون ترور، توطئه، کودتا، جنگ تحمیلی و تحریم برای ضربه زدن به انقلاب دست به توطئه است، عنوان کرد: این دسیسه های دشمن همواره نتوانست جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرد و به آن ضربه ای وارد سازد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه ریشه فتنه را باید در خارج از مرزها جستجو کرد، اظهار داشت: خداوند متعال پشت انقلاب بوده و می‎خواهد آن را حفظ کند و توطئه های دشمن همواره نقش بر آب می شود.

وی درایت و هوشیاری رهبری و بصیرت مردم، تبعیت از ولی فقیه را مهم ترین عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: مردم با حضور به موقع در صحنه های انقلاب همواره ریشه های نظام را مستحکم تر می کنند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی با حضور گسترده آحاد مردم خط بطلانی بر فتنه 88 و همه نابسامانی‎ها و التهابات کشید.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با خلق این حماسه بصیرت و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی اعلام و دشمنان را مأیوس کردند.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که هر کدام از توطئه های دشمن در طول عمر انقلاب که بر پیکره آن وارد کردند، برای ساقط کردن یک حکومت کافی بوده است، تصریح کرد: با وجود همه دشمنی‎های دشمنان انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران روز به روز در دو بعد داخلی و خارجی در حال پیشرفت، گسترش و تقویت است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات