۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۹۱۳۰۴
حجت الاسلام حسینی:

9 دی انقلاب را از سقوط نجات داد

9 دی انقلاب را از سقوط نجات داد
مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان بر ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی تأکید کرد و گفت: این حماسه مردمی انقلاب را از سقوط نجات داد.

حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بر ضرورت اهمیت گرامی داشت حماسه 9 دی تأکید کرد و بیان داشت: به همان میزان که گرامیداشت پیروزی انقلاب مهم است، حماسه ای که موجب نجات انقلاب از فتنه ای بزرگ شد، نیز اهمیت دارد.

وی یادآور شد: فتنه 88 فتنه ای حساب شده بود و می توانست نظام جمهوری اسلامی را به سراشیبی سقوط و خطر ببرد و اما حضور حماسی ملت ایران به تبعیت از رهبری موجب ناکام ماندن دشمن شد.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: مردم حماسه ای خلق کردند در 9 دی 88 که سبب حفظ دوباره انقلاب شد و این حرکت مردمی اهمیت ویژه ای دارد و برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

وی در ادامه  اظهار داشت: اهمیت ویژه ای که 9 دی دارد، این است که حرکتی خودجوش بود، گاهی دولتمردان و مسؤولان ضربه می زنند و قدم های اشتباه بر می دارند، ولی مردم در صحنه ها حاضر می شوند و از انقلاب دفاع می کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: مردم انقلاب اسلامی در طول سال های عمر انقلاب همواره خوش درخشیدند و با حضور به موقع بصیرت خود را به نمایش گذاشته و توطئه های دشمن را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه در 9 دی لطف خداوند در حرکت مردم تجلی یافت، عنوان کرد: لطف الهی و حرکت خودجوش مردم در این روز تاریخی سبب شد تا شیاطین در نیت شومشان شکست بخورند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه 9 دی را باید از ایام الله بدانیم، عنوان کرد: در 9 دی خدای متعال به داد مستضعفان ملت ایران اسلامی رسید و نظام را از خطرات شیاطین و دشمنان انقلاب حفظ کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات