۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۹۱۲۹۸
حجت الاسلام حیات الغیب:

حماسه 9 دی پایه های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم تر کرد

حماسه 9 دی پایه های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم تر کرد
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به نقش حماسه 9 دی در امنیت کشور گفت: خلق این حماسه از سوی مردم سبب مستحکم تر شدن پایه های نظام شد.

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حماسه 9 دی را روز بصیرت و بیداری مردم خواند.

وی با اشاره به حضور به موقع مردم در صحنه ای دیگر از انقلاب و نقش بر آب کردن هجمه های دشمنان افزود: مردم پشتوانه عظیم انقلاب هستند و همواره در طول سال های عمر انقلاب، با حضور به موقع خود، تبعیت از رهبری و هوشیاری و بصیرت این نظام را در برابر توطئه های دشمنان مصون ساخته اند.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد 9 دی را یادآور وفاداری، بصیرت و غیرت انقلابی مردم ایران اسلامی عنوان کرد و  ادامه داد: گرامی داشت 9 دی ضرورتی انکار ناپذیر برای درس گرفتن است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی هر زمان که احساس خطر کنند، به فرمان رهبری لبیک گفته و با حضور در صحنه، بصیرت و دشمن شناسی نقشه های دشمن را نقش بر آب می کنند.

حجت الاسلام حیات الغیب 9 دی را روز وحدت ملی حول محور ولایت فقیه عنوان کرد و ادامه داد: حماسه 9 دی چشم فتنه را کور کرد و موجب بیمه شدن انقلاب شد.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی حماسه ای مردمی است، اظهار داشت: مردم در خلق حماسه این روز عظیم از ارزش ها و آرمان های انقلاب دفاع کردند.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد به نقش حماسه 9 دی در حفظ امنیت کشور اشاره کرد و گفت: حماسه عظیم و مردمی 9 دی موجب مستحکم تر شدن پایه های نظام جمهوری اسلامی شد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات