۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۹۱۸۶۷
حجت الاسلام خادمی خبر داد؛

برگزاری جلسات متعدد با ائمه جماعات شهرستان اندیمشک

برگزاری جلسات متعدد با ائمه جماعات شهرستان اندیمشک
معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک از برگزاری جلسات «آتش به اختیار، کارفرهنگی، کارجهادی» با ائمه جماعات شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب حوزه امام صادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های قرآنی مدرسه از اهدای مدرک ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به طلاب پایه دوم خبر داد و گفت: دومین جلسه فرهنگی با ائمه جماعات کوی شهدا با حضور مدیریت و کادر حوزه و مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، حجت الاسلام خورشیدی و معاونت نیروی انتظامی وریاست کلانتری کوی شهدا برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه امام صادق (ع) اندیمشک با اشاره به برگزاری جلسات «آتش به اختیار، کارفرهنگی، کارجهادی» با ائمه جماعات شهرستان عنوان داشت: آشنایی ائمه جماعات با آسیب‌های اجتماعی هربخش و جهت بخشی به کار‌های فرهنگی، ارتباط مستمر ریاست کلانتری و امام جماعت درمسجد و کلانتری برای رفع وکاهش معضلات اجتماعی، اولویت بندی کار‌های فرهنگی هربخش از منطقه متناسب با آن منطقه و ایجاد کارگروه بین ائمه جماعات هربخش از منطقه برای تعامل و پیشبرد و پیگیری کارفرهنگی درهرمنطقه اهداف تشکیل جلسات مذکور است.

این مقام مسؤول به برگزاری جلسه خانوادگی به صورت جدا گانه برای طلاب متأهل با سخنرانی حجت الاسلام بیرانوند اشاره کرد و گفت: همزمان جلسه‌ای برای همسران طلاب با سخنرانی یکی از اساتید حوزه خواهران با موضوع سبک زندگی اسلامی، زندگی جهادی و خانواده اسلامی برگزارشد.

حجت الاسلام خادمی ادامه داد: مراسمی به مناسبت رحلت آیت الله شاهرودی با سخنرانی حجت الاسلام حسینی، معاون پژوهش حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) برگزار و در آن به بیان مقام عالم در منابع روایی و تبیین، تشریح شخصیت آیت الله شاهرودی پرداخته شد.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی بیان داشت: مدیریت وکادر و اساتید و طلاب حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) درمراسم بزرگداشت ۹ دی درحسینه ثارالله شهرستان اندیمشک حضور پیدا کردند./۹۴۵۶/ت303/ب1
ارسال نظرات