۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۹۱۹۵۶
حجت الاسلام جوشقانی:

بزرگداشت حماسه 9 دی سبب افزایش بصیرت می شود

بزرگداشت حماسه 9 دی سبب افزایش بصیرت می شود
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان گفت: تکرار هر ساله حماسه 9 دی سبب بصیرت افزایی نسل های آینده و دشمن شناسی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد صادق جوشقانی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان شب گذشته در مسجد آیت الله انصاری با تاکید بر لزوم گرامی داشت حماسه 9 دی خاطر نشان کرد: زمانی که جمهوری اسلامی در چهارمین دهه عمر پر برکت خود قدم گذاشته بود دشمنان ملت به همراه برخی از مهره های داخلی خود به دنبال اجرای فتنه ای بزرگ برای براندازی این نظام مقدس بودند.

وی افزود: در این فتنه که حدود 8 ماه به طول انجامید نظام جمهوری اسلامی علیرغم آن که نظام را با چالش های بسیاری مواجه کرد اما به دلیل ریشه دار و تنومند بودن انقلاب نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان تصریح کرد: تکرار هر ساله حماسه 9 دی سبب بصیرت افزایی نسل های آینده و دشمن شناسی آن ها خواهد شد که از وقوع دوباره این فتنه ها در آینده جلوگیری خواهد کرد.

وی انقلاب اسلامی را یک موهبت الهی عنوان کرد و گفت: اگر حماسه 9 دی خلق نمی شد استقلال و آزادی این انقلاب و مردم از میان می رفت و نقشه شوم دشمن به ثمر می نشست.

حجت الاسلام جوشقانی یادآورد شد: دشمنان در سال 88 هر سه رکن انقلاب که اسلامیت، رهبری آگاهانه و مردمی بودن آن است را هدف قرار داده بودند و برای همه این ارکان نیز برنامه های مخصوصی داشتند.

وی ادامه داد: حضور مردم در 9 دی پیوند آنها با ولایت و رهبری و دفاع از اسلامیت نظام بود و این پشتوانه مردمی است که مهمترین رکن اقتدار نظام و امنیت کشور است که دشمن را تا به حال عاجز کرده است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان به نقش بیگانگان در براندازی و ایجاد فتنه 88 اشاره کرد و گفت: دشمنان خارجی انقلاب با حمایت های بی دریغ خود در همه ابعاد مالی، فکری و مهم تر از همه استفاده از رسانه های تبلیغی، خود را پیروز این فتنه می دانستند.

وی اظهار داشت: اما حضور مردم با بصیرت تحت رهبری مقام معظم رهبری که با علم خود اهداف دشمن را برای مردم روشن ساخت مانع از بین رفتن استقلال و آزادی نظام شد.

حجت الاسلام جوشقانی در پایان تاکید کرد: انقلاب اسلامی با نثار خون صد ها هزار شهید به ثمر رسیده است از این رو مسؤولان باید همواره حافظ این خون های پاک باشند بنابراین کسانی که فتنه گر و هم کاسه دشمنان قسم خورده این انقلاب هستند جایگاهی در این نظام نباید داشته باشند./979/پ310/ب1

ارسال نظرات