۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۹۲۲۵۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کم فروشی و گران فروشی ها به دلیل عدم نظارت دقیق است

کم فروشی و گران فروشی ها به دلیل عدم نظارت دقیق است
امام جمعه بیرجند گفت: نیروهای نظارتی بر بازار کجا هستند که قیمت‌ها آنقدر نوسان دارد و کم فروشی‌ها صورت می‌گیرد؛ اگر چشم نیروهای نطارتی باز باشد کسی جرأت خلاف ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان اظهار داشت: نیروهای مسلح در کشور، مقتدر و امین هستند.

وی گفت: اقتدار نیروهای مسلح در کشور مثال زدنی است و مسؤولیت‌های این نیرو در کشور مهم و با اهمیت است که اگر به این مسؤولیت‌ها عمل شود در حفظ منافع جامعه و شهروندان موفق‌تر خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نیروهای حفاظتی و اطلاعاتی تنها وظیفه مراقبت از برخی اشخاص و اماکن را ندارند بلکه حفاظت اطلاعات در کشور می‌تواند بسیاری از حرکات انحرافی و ریشه‌های آن را کشف کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اقدامات به موقع نیروهای حفاظتی سبب حفظ بیت المال و آبروی نظام اسلامی می‌شود ولی برخی از مواقع مشکلات در حالی صورت می‌گیرد که فرد خیانت و اختلاس کرده است.

وی، حفظ نیروی خودی از خیانت را یکی از انواع حفاظت دانست و ادامه داد: باید این حفاظت در کشور انجام شود تا شاهد این همه اختلاس، پارتی بازی و بی عدالتی‌ها در جامعه نباشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: حفاظت در انواع و اقسام مسائل در جامعه یک چشم بیدار است و می‌تواند جلوی بسیاری از توطئه‌ها و خیانت‌ها را بگیرد و از ورود قاچاق به کشور جلوگیری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: متاسفانه امروزه شاهد برخی از کم فروشی‌ و گران فروشی‌ها در جامعه هستیم که برخی مواقع از صداوسیما نیز پخش می‌شود؛ اینگونه کم‌فروشی‌ها مایه آبروریزی می‌شود و پخش این مباحث از رسانه ملی نیز مورد انتقاد است.

وی افزود: نیروهای نظارتی بر بازار در کجا قرار دارند که قیمت‌ها آنقدر نوسان دارد و کم فروشی‌ها صورت می‌گیرد؟ بنابراین اگر چشم نیروهای حفاظتی باز باشد کسی جرأت خلاف را ندارد./9314/پ210/ب1

ارسال نظرات