۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۹۲۸۶۴
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران:

رسالت امروز حوزه صیانت از انقلاب و آرمان‌های نظام است

رسالت امروز حوزه صیانت از انقلاب و آرمان‌های نظام است
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران، رسالت مهم حوزه های علمیه را صیانت از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام علی غفاری، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران امروز در شورای اقامه نماز آموزش و پرورش استان با اشاره به این که امروز جامعه ما با آسیب‌های جدی در حوزه فرهنگی و اجتماعی مواجه است، گفت: مقابله با این آسیب‌ها نیازمند یک وحدت و همدلی میان نهاد‌های فرهنگی و دینی است.

وی با بیان این که امروز همه نهاد‌های فرهنگی و دینی باید در کنار دستگاه تعلیم و تربیت به تقویت باور‌های دینی دانش آموزان کمک کنند، افزود: در این میان حوزه‌های علمیه همواره آماده همکاری مستمر با آموزش و پرورش هستند.

حجت الاسلام غفاری با تأکید براین که امروز ارزش‌های دینی و معنوی جامعه اسلامی مورد هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این میان نقش حوزه و روحانیت در برخورد و مقابله با توطئه دشمن بسیار حائز اهمیت است.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با بیان این که حوزه با تربیت متخصصان دینی بهترین پشتیبان و حامی برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در کشور محسوب می‌شود، بیان داشت: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد مهم آموزشی در کشور باید از این ظرفیت بالای تخصصی در حوزه دین بیشتر بهره گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز دانش آموزان مدارس کشور در معرض شدید‌ترین آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دشمن قرار دارند، خاطرنشان کرد: روحانیت تنها قشری است که می‌تواند با تعامل سازنده با آموزش و پرورش زمینه رشد اخلاقی و معنوی دانش آموزان را فراهم کنند.

حجت الاسلام غفاری با اشاره به این که در حال حاضر حدود ۵۰ مدرسه علمیه خواهران و برادران در شهر‌های مختلف مازندران مشغول فعالیت علمی و تبلیغی هستند، بیان داشت: بیش از شش هزار طلبه برادر و خواهر هم اکنون در این مدارس علمیه مشغول تحصیل هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با تأکید براین که نباید این ظرفیت و پتانسیل بالای تبلیغی مورد بی توجهی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه در چهار دهه اخیر مهم‌ترین پشتیبان و حامی انقلاب و ارزش‌های نظام در صحنه‌های مختلف بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز حوزه رسالت مهم صیانت از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی را عهده دار است، تصریح کرد: حوزه با تربیت و پرورش متخصصان مجرب در حوزه دین از مبانی ارزشی و انقلابی دفاع و حراست می‌کند./950/پ310/ب1
ایمانی
ارسال نظرات