۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۹۳۲۷۸
قائم مقام بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

مدافعان حرم طلیعه امت واحده جهان اسلام هستند

مدافعان حرم طلیعه امت واحده جهان اسلام هستند
سردار عامری با بیان اینکه مدافعان حرم جوانانی هستند که طلیعه امت واحده جهان اسلامند، گفت: مدافعان حرم رفتند تا آرمان‌های انقلاب را فراگیر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، داود عامری قائم مقام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شامگاه گذشته در جشن بزرگ میلاد عقیله بنی هاشم حضر ت زینب(س) در آستان مقدس حضرت جعفر بن موسی الکاظم (ع) شهرستان پیشوا با بیان ضرورت انتخاب راه عاقلانه در زندگی گفت: با انتخاب مسیر درست، امروز و بعد از ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی نتایج آن را می‌بینیم.

وی ادامه داد: تا به امروز با ۴۰ سال مقاومت مقابل دسیسه‌های گوناگون دشمن ایستاده ایم، اگر برابر همین جنگ نیابتی نمی‌ایستادیم؛ امروز چه می‌شد؟ اگر مدافعان حرم نبودند امروز دیگر نامی از عراق، افغانستان، لبنان و سوریه نبود و در شهر‌هایی مانند تهران، تبریز و دیگر جا‌ها شاهد جنگ بودیم و مسلمانان در خاک و خون غوطه ور بودند.

مشاور عالی رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با ابراز اینکه امروز قدرت بازدارندگی ایران فوق العاده است، اضافه کرد: امروز به خاطر ایثار و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام هست که استقلال کشور و مسلمانان حفظ می‌شود و ایران با اقتدار در جایگاه‌های جهانی قرار دارد.

وی اذعان کرد: اگر آمریکا و دیگر سران استکبار حتی یک لحظه تصور می‌کردند که می‌توانند ایران را شکست دهند، شک نکنید که منتظر نمی‌ماندند و تاکنون کار خود را کرده بودند.

رییس شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه امروز ایران محور جهان اسلام است، افزود: ایران در مسیر ساخت قدرت آینده و تمدن نوین اسلامی می‌تواند برترین قدرت عالم و مخل بسیاری از استعمارگری‌ها در دنیا باشد.

وی با اذعان اینکه ایران هرگز دنبال جنگ و قدرت طلبی نبوده است، ابراز کرد: تفکر و آرمان ایران، صلح واقعی و آرامش بشر بوده است، رزمندگان ما همیشه به دنبال دفاع، مردانگی و ایستادگی بوده اند، صحبت ما صحبت از نرفتن زیر بار کفر است و ایران تنها به سعادت مسلمانان و جامعه بشریت می‌اندیشد.

رییس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جبهه مقاومت به عنوان یکی از نتیجه‌های انقلاب اسلامی نام برد و افزود: اعتماد به نفس، عقب نشینی دشمن، پیروزی بر ابرقدرتها، بیداری ملت ایران و سربلند بودن در دفاع مقدس برخی از نتایج انقلاب اسلامی است.

وی جبهه مقاومت را حاصل احساس مسؤولیت و اراده جوانان مسلمان دانست و بیان کرد: جوانان ما از خود عبور کردند و به خدا نزدیک شدند، آن‌ها مرز‌های جغرافیایی را درنوردیدند و اساساً مرز‌های ایمانی جدیدی باز کردند.

عامری در پایان با تصریح اینکه عدم مقاومت مانند عهدنامه ترکمنچای به غیر از خفت و تحقیر چیزی برای ما نداشت، ابراز کرد: مدافعان حرم جوانانی هستند که طلیعه امت واحده را به جهان اسلام می‌دهند تا آرمان‌های انقلاب، صلح، دفاع، مردانگی و ایستادگی را فراگیر کنند./۸۰۴/پ310/ب1

محمد فرخی
ارسال نظرات