۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۵۹۳۴۹۹
با حضور مدیران و معاونان؛

جلسه دی ماه شورای مدرسه علمیه رفیعه المصطفی برگزار شد

جلسه دی ماه شورای مدرسه علمیه رفیعه المصطفی برگزار شد
جلسه دی ماه شورای مدیران و معاونان موسسه آموزشی عالی حوزوی رفیعه المصطفی(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه دی ماه شورای مدیران و معاونان موسسه آموزشی عالی حوزوی رفیعه المصطفی(ع) در این مدرسه علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه  مدیریت موسسه ابتدای سخن را با حدیثی از نهج البلاغه آغاز کرد و گفت: افرادی که دارای وجدان کاری هستند یکی از مشخصاتشان سلامتی قلب است آنان وظایف محوله را به نحو احسن انجام می دهند و نگاهشان به افراد نیست و خالصانه برای خدا کار می کنند.

وی سپس ازتلاش و فعالیت کادر آموزشی و فرهنگی و پژوهشی تشکر کرد و اظهار داشت: برنامه های ارائه شده و به اجرا رسیده بیانگر آن است که خداوند لطف کرد تا حقایق حوزه به خوبی جلوه کند و این نشان از این دارد که پشت تمام فعالیت ها قطعا خلوصی نهفته شده است.

مدیر موسسه آموزشی عالی حوزوی رفیعه المصطفی(ع) در ادامه حضور در حوزه را توفیق الهی دانست و بیان داشت: در خانه امام زمان (عج) خدمت کردن بسیار ارزشمند است از این رو تا خداوند افاضه نکند تا کسی صلاحیت نداشته باشد خداوند افاضه نمی کند.

رستگار مقدم خدمت به طلاب و سربازان امام زمان(عج) را توفیق الهی بیان کرد و گفت: ان شاءالله با همین شدت و حدت فعالیت های خود را ادامه دهید و تلاش شود فعالیت ها عملی تر کار شود، مسؤولان حوزه باید جهادی و آتش به اختیار کار کنند و با اقدامی تخصصی و علمی و با بروز کردن معلومات خود در حل مشکلات روز جامعه ورود کنند.

وی برنامه ریزی و مدیریت صحیح را مقدمه کسب توفیقات الهی دانست و عنوان کرد: ترس مانع رسیدن به اهداف است. همچنین برای کار علمی تر، می توان با مراکز علمی پژوهشی ارتباط برقرار کرد و از طریق الگو نیز می توان کارهای بیشتری را ارائه کرد.

مدیر موسسه آموزشی عالی حوزوی رفیعه المصطفی(ع) در پایان خاطرنشان کرد: تحقق اهداف عالیه حوزه باید در همه برنامه ها در نظر گرفته شود تا هر چه سریع تر آن اهداف محقق شود./813/پ202/ب1

ارسال نظرات