۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۹۴۱۳۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

انقلاب اسلامی سرآغازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی در جهان است

انقلاب اسلامی سرآغازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی در جهان است
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، انقلاب اسلامی را سرآغازی برای ایجاد یک تمدن نوین اسلامی در جهان توصیف کرد.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از این انقلاب به عنوان یک حرکت عظیم ملی با ریشه دینی و فرهنگی یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی موجب بروز تحولات عظیمی در سراسر جهان شد که آثار این تحول عظیم تا سال‌ها باقی مانده است.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی آغازی برای جهش و پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف بود، افزود: ایران که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشوری وابسته به شمار می‌رفت در سایه انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های خیره کننده‌ای رسید.
 
استاد حوزه علمیه مازندران از انقلاب اسلامی به عنوان حرکت رو به جلوی ملت ایران با تکیه بر دین و معارف اسلامی یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی سرآغازی برای ایجاد یک تمدن نوین اسلامی در جهان بوده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ملت‌ها را از خواب غفلت بیدار کرد و به آن‌ها آگاهی بخشید، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد بودیم که بسیاری از دیکتاتور‌های منطقه در سایه انقلاب‌های مردمی سرنگون شدند که این همان آثار انقلاب ۵۷ ملت ایران بود.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران در قالب یک گفتمان فراگیر به دنیا صادر شد، تصریح کرد: با وجود همه تلاش‌های غرب برای جلوگیری از فراگیری این گفتمان، اما امروز می‌بینیم که فرهنگ انقلابی ملت ایران از مرز‌های جغرافیایی عبور کرده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در سایه انقلاب اسلامی به مردمی قدرتمند و با عزت در دنیا تبدیل شدند، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) ملت ایران را از سلطه و وابستگی به غرب نجات داد و به آن‌ها آزادی و استقلال را هدیه کرد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دخالت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا در امور داخلی کشورمان کاملاً ملموس بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستان طمع کار دولت‌های غربی در امور داخلی کشورمان را قطع کرد.
 
حجت الاسلام صادقی همچنین به تاراج منابع کشورمان از سوی کشور‌های غربی به ویژه انگلیس و آمریکا در رژیم گذشته اشاره کرد و گفت: امروز یکی از افتخارات انقلاب اسلامی جلوگیری از دخالت این کشور‌های مستکبر در امور داخلی کشورمان است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، یکی از مهم‌ترین دلایل عصبانیت آمریکایی‌ها از انقلاب اسلامی را پایان چندین دهه دخالت و سلطه آن‌ها در ایران برشمرد و افزود: امروز به وضوح می‌بینیم که ایران اسلامی با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی خود در برابر تحریم‌ها و فشار‌های آمریکایی‌ها ایستاده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران بوده است و در این مسأله هیچ شکی وجود ندارد، گفت: این کشور مستکبر که خود بزرگترین حامی تروریست در جهان است در چهار دهه اخیر همه توان و ابزار خود برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفت، اما همواره در برابر ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خورد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات