۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۹۴۷۹۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انقلابی گری، ایستادن پای آرمان های انقلاب و ولایت است

انقلابی گری، ایستادن پای آرمان های انقلاب و ولایت است
امام جمعه بیرجند گفت: انقلابی گری یعنی اینکه پای آرمان‌های انقلاب و ولایت باشیم؛ آرمان ما اسلام ما است نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه رضویه بیرجند اظهار داشت: امروز دشمن انواع و اقسام وحشی‌گری‌ها را انجام می‌دهد و دنیا در بن بست و منجلاب قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل وحشی گری‌های مدرن امروز در جوامع بشری، فاصله گرفتن از پیامبران و دین اسلام است، گفت: نجات بشر از وظایف حوزه‌های علمیه است و روحانیان و طلاب رسالت بزرگی دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه باید بیش از پیش تقویت شوند، افزود: دین اسلام برای هر مسأله‌ای حکم داده و اگر امروز روزنه‌ امیدی برای هدایت جوامع بشری وجود دارد از این طریق است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اگر همراه علم، اندیشه هم می‌بود دنیا گلستان شده بود اما متاسفانه علم منهای اندیشه و تفکر است.

وی با بیان اینکه باید امیدوار بود که زمینه نجات بشر از این منجلاب به وجود آید، ادامه داد: علم و دین تنها در نماز خواندن و روزه گرفتن خلاصه نمی‌شود بلکه علم و دین به تمام مسائل مربوط می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تمام کسانی که در اربعین حسینی حضور دارند یک هدف مشترک دارند و به دنبال حق و عدالت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: انقلابی گری یعنی اینکه پای آرمان‌های انقلاب و ولایت باشیم؛ آرمان ما اسلام ما است نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی در هر جامعه‌ای مهم هستند، افزود: علما و روحانیان باید احکام را از دین اسلام استخراج و در جهت تربیت نیروی انسانی استفاده کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات