۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۹۴۹۷۸
لطفی:

ملت ایران در پایان دهه فجر امسال حماسه ای تماشایی خلق می کنند

ملت ایران در پایان دهه فجر امسال حماسه ای تماشایی خلق می کنند
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ملت ایران در پایان دهه فجر امسال یک حماسه دیدنی و تماشایی را خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ظهر امروز در همایش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی اظهار داشت: واژه چهل به معنای به بلوغ و تکامل رسیدن است و امروز انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود رسیده است.

وی گفت: دشمنان جنگ روانی، جنگ رسانه‌ای و جنگ اقتصادی را به ملت ایران تحمیل کردند و از دو سال گذشته اعلام می‌کنند که ایران اسلامی جشن چهل سالگی خود را نمی‌بیند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: در دهه 60 بلوک‌های شرق و غرب برای براندازی انقلاب اسلامی تلاش کردند اما امروز جنگ اقتصادی و جنگ روانی دشمنان از جنگ آن زمان سخت تر است.

ملت ایران در پایان دهه فجر امسال یک حماسه تماشایی را خلق می کنند

لطفی تصریح کرد: ملت ایران در پایان دهه فجر امسال یک حماسه دیدنی و تماشایی را خلق خواهند کرد البته عبور از این پیچ تاریخی، آخرین ماموریت کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کشور نخواهد بود و این سلسله جلسات انقلاب و هم افزایی به 12 فروردین ماه 98 چهلمین سالروز تثبیت انقلاب اسلامی متصل می‌شود.

وی ادامه داد: شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کشور «افتخار به گذشته، امید به آینده» است و ملت ایران علی رغم تمام سختی‌ها چهل سال عزت و سربلندی را پشت سر گذاشتند و با حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های انقلاب، آینده‌ای درخشان و امیدبخش خواهیم داشت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده بی نظیری بود و نظام‌های سلطه را در هم پیچید و برای اولین بار در جهان نظامی شکل گرفت که نه سلطه گر و نه سلطه پذیر بود و انقلاب اسلامی با کمترین هزینه بیشترین رشد و ثبات در ابعاد مختلف داشته است.

لطفی اظهار کرد: دشمنان با ایجاد توطئه‌های سیاسی برای براندازی انقلاب اسلامی موفق نبودند و امروز اقتدار ایران اسلامی به حدی است که امکان مقابله نظامی با ایران نیست.

وی افزود: دشمنان این اعتراف را می‌کنند که بیش از 7 تریلیون دلار در منطقه خرج کردند اما هیچ دستاوردی برای آن‌ها نداشته که علت آن نیز نفوذ ایران در منطقه بوده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمنان به دنبال کاهش امید میان مردم و تجهیز مردم برای قرار دادن آن‌ها مقابل نظام هستند، گفت: امروز آمریکایی‌ها باید یا از قدرت اول بودن در جهان چشم پوشی کند و یا به دنبال شکستن قدرت ایران اسلامی باشد.

لطفی بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند فتنه 88 با اقدامات امنیتی قابل جمع شدن نبود بلکه خلق حماسه نهم دی با حضور پرشور مردم این فتنه را خنثی کرد.

برخی از مدیران انگیزه‌ای برای تبیین دستاوردهای انقلاب ندارند

وی عنوان کرد: مردم مهم‌ترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و امکان ساقط شدن هر نظامی است جز نظامی که متکی به مردم باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: در بزرگداشت ایام الله‌ها نباید نگاه دولتی وجود داشته باشد بلکه باید نقش مردم در این مراسمات پررنگ دیده شود و سبقه مردمی تحت الشعاع نگاه دولتی قرار نگیرد.

لطفی با بیان اینکه باید مسؤولان کشوری و استانی در بخش تبیین دستاوردهای انقلاب و مردم نیز با حضور در جشن و راهپیمایی‌ها همت کنند، تصریح کرد: امیدآفرینی و تبیین دستاوردها از وظایف مسؤولان است و امروز علی رغم تمام تحریم‌ها و گرانی‌ها وضعیت ایران اسلامی با ابتدای انقلاب قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و ایادی آن‌ها از اسلام ضربه خوردند بنابراین به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند، افزود: مدیران سرمایه‌های این نظام هستند اما متاسفانه برخی از مدیران در کشور انگیزه‌ای برای تبیین دستاوردهای انقلاب ندارند.

دهه فاطمیه از دستاوردهای فرهنگی و دینی انقلاب اسلامی است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به تقارن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه، بیان کرد: حفظ شئون و حفظ حرمت ایام عزا وظیفه همه ما است و در اسلام هیچ فریضه‌ای بالاتر از حفظ خود اسلام نیست.

لطفی با بیان اینکه حفظ جمهوری اسلامی ایران نیز از اعظم فرائض‌ها است، گفت: عاشورا مقدمه‌ای برای پیروزی انقلاب اسلامی بود و دهه فاطمیه نیز از دستاوردهای فرهنگی و دینی انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی حتی مراسمات و جلسات فاطمیه در حوزه‌های علمیه نداشتیم اما نباید برخی بگویند به دلیل ایام فاطمیه از جشن چهل سالگی انقلاب چشم پوشی کنیم البته ایام دهه فجر مزین به عطر فاطمی است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات