۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۹۵۱۰۶

عملیات ناکام ائتلاف متجاوز سعودی در نجران

عملیات ناکام ائتلاف متجاوز سعودی در نجران
ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک به سمت مواضع ائتلاف متجاوز در نجران شلیک کردند و خسارت‌های جانی و مالی به این نیروها وارد آوردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک «زلزال 1» به سمت تجمع مزدوران ائتلاف عربی در صحرای «البقع» نجران در جنوب عربستان شلیک کردند.

بر اساس این گزارش، این موشک با دقت به هدف برخورد و خسارت‌های جانی و مالی به ائتلاف متجاوز وارد کرد.

طی تلاش نیروهای متجاوز برای پیشروی به سمت پایگاه‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در نجران، دهها نفر از آنها کشته شدند.

نیروهای ائتلاف عربی با پشتیبانی جنگنده‌های ائتلاف و بالگردهای آباچی سعی کردند به سمت پایگاه «شجع» پیشروی کنند اما ارتش من موفق شد جلوی آنها را بگیرد.

«محمد ناصر العاطفی»، وزیر دفاع یمن گفت که تسلیحات بازدارنده‌ای که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در اختیار دارند، علیه کسانی که توافق‌های صلح را نقض می‌کنند، استفاده خواهد شد؛ توافق‌هایی که مردم یمن برای پایان دادن به تجاوز اشغالگران و محاصره یمن و تحقق صلح در این کشور، به آن‌ها چشم امید دارند.

وی طی مراسم آغاز سال آموزش رزمی و عملیاتی و آمادگی معنوی نیروهای یمن گفت که برگزاری این مراسم در راستای اجرای رهنمودهای «مهدی المشّاط»، رییس شورای عالی سیاسی یمن تحت عنوان شعار «قداست تعلق خاطر نیروهای مسلح و شرافت دفاع از وطن» برگزاری می‌شود./983/ب102/ف

ارسال نظرات