۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۹۵۲۲۰

لندن، میزبان همایش «دین و جهان معاصر»

لندن، میزبان همایش «دین و جهان معاصر»
مرکز اسلامی انگلیس در لندن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همایشی با موضوع «دین و جهان معاصر» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روز یکشنبه 21 بهمن (10 فوریه 2019) همایش دین و جهان معاصر در این مرکز برگزار می‌شود.

در این همایش موضوعاتی همچون دین و زندگی عمومی (عدالت اجتماعی، کنشگری اجتماعی، امور خیریه)، دین و رهبری (مرجعیت و رهبری دینی)، دین و معنویت؛ دین و فرهنگ (هویت اسلامی، اسلام و دیگر ادیان) و دین و آموزش (آموزش دینی و سکولار، چالش‌ها) بررسی خواهد شد.

مرکز اسلامی انگلیس در سال 1377 هجری شمسی همزمان با مبعث نبوی و با حضور باشکوه مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی ایرانی، انگیسی، سایر کشورهای اسلامی و همچنین اقشار مختلف مردم رسما به عنوان یک مؤسسه خیریه در لندن آغاز به کار کرد.

این مرکز محلی برای عبادت و برپایی شعائر دینی، منبری برای نشر و تبلیغ معارف اسلامی، جایگاهی برای آموزش و تربیت شیفتگان آموزه‌های اصیل اسلامی، مکانی برای گردهمایی علمی و فرهنگی و نیز پایگاهی برای تجمع خانواده‌ها با هدف تقویت روابط اجتماعی به شمار می‌آید./983/ب101/ف

منبع: ایکنا

ارسال نظرات