۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۹۵۲۷۰
رییس کارگروه تشکل های دینی و مردمی ستاد مرکزی چهلمین فجر انقلاب:

روحیه استکبارستیزی و دفاع از محروم در خون ملت ایران است + فیلم

روحیه استکبارستیزی و دفاع از محروم در خون ملت ایران است + فیلم
سردار افشار گفت: روحیه استکبارستیزی و دفاع از محروم در خون ملت ما است؛ حضور مردم با تمام دشمنی‌ها انقلاب اسلامی را سرپا نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علیرضا افشار، رییس کارگروه تشکل های دینی و مردمی ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نشست خبری امروز که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: مشارکت مردم در حفظ و پیروزی انقلاب شعار نیست.

وی افزود: مردم با وجود تمام مشکلات و سختی ها بر روی آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند؛ نمونه بارز این حمایت و ایستادگی را در ایام الله روز قدس و ۲۲ بهمن بارها شاهد بوده‌ایم.

سردار افشار در ادامه بیان داشت: شکل گیری ارکان حکومت و نظام جمهوری اسلامی ایران نشان از نوع حکومت مردم سالاری دینی آن دارد؛ همه دنیا اعتراف می‌کنند که تاثیر مردم ایران در شکل گیری نظام اسلامی تاثیری عمیق و جدی است.

سردار افشار گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ایران در هیچ یک از کشورهای دنیا وجود ندارد؛ یکی دیگر از حضورهای داوطلبانه مردم در دفاع از نظام علاوه بر ۸ سال دفاع مقدس، دفاع از حرم حضرت زینب(س) بود؛ روحیه جوانان امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقس نیست.

وی افزود: روحیه ایثار و فرهنگ ایثارگری در فرهنگ ما همچنان وجود دارد؛ مردم نقش تعیین کننده ای در دفاع دارند و امروز با همین روحیه مقاومت الگوی تمام کشورها در حوزه دفاع هستند.

رییس کارگروه تشکل های دینی و مردمی ستاد مرکزی چهلمین سالگرد انقلاب افزود: یکی دیگر از نمادهای حضور مردم را می‌توان در جهادسازندگی مشاهده کرد؛ روحیه استکبارستیزی و دفاع از محروم در خون ملت ماست و با وجود تمام تحریم ها و فشارها شعار مرگ بر آمریکا را کنار نمی‌گذارند.

وی در ادامه بیان کرد: این روحیه و حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب یکی از بزرگترین دستاوردهای مردمیِ ملت ماست؛ وقتی مردم دستاوردهای نظام را ببینند، خودباور، آینده نگر و خوش بین به آینده نظام می‌شوند.

سردار افشار ابراز کرد: کمک های مختلف مردم به ستاد دیه، اوقاف، بهزیستی و موسسات خیریه و صندوق قرض الحسنه از دیگر دستاوردهایی است که با حضور داوطلبانه مردم بسیار موفق عمل کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: خیرین مدرسه ساز و خیرین سلامت همگی از افتخارات نظام هستند؛ حضور مردم با تمام دشمنی‌ها انقلاب اسلامی را سرپا نگه داشته است؛ عزت و افتخار ملت ما این است که با وجود جنگ‌های مختلف اقتصادی، سیاسی فرهنگی و... از سوی دشمن قله های تعالی را یک به یک فتح می‌کند.

رییس کارگروه تشکل های دینی و مردمی ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ابراز داشت: تولید فیلم کوتاه و آثار فرهنگی، هنری و ادبی توسط دستگاه های مختلف، همایش ملی سازمان های مردم نهاد، اطلاع رسانی از طریق تابلوهای شهری و فضای مجازی، جشنواره فراخوان آثار ادبی و هنری که با کمک سازمان های مختلف انجام خواهد شد از برنامه های تشکل‌های دینی و مردمی است.

وی افزود: یک حرکت کاروانی و گروهی مشابه راهیان نور با عنوان راهیان پیشرفت و آبادانی برای بازدید از مراکز خواهیم داشت که در آن پیشرفت های علمی برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد؛ همچنین برنامه ریزی شده است که یک ساعت درسی در تمام کلاس های مدارس برای تبیین انقلاب و آرمان‌های آن در ایام دهه فجر اختصاص یابد.

سردار افشار در پایان خاطرنشان کرد: همه ما موظفیم حقایق را برای مردم بازگو کرده و شبهات را برطرف کنیم؛ دهه فجر امسال نیز با حضور باشکوه ملت ایران، مردمی تر از سال های قبل برگزار خواهد شد./۹۶۹/پ202/ب1

تعداد بازدید : 8
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات