۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۹۵۵۶۵
امام جمعه بابلسر:

یأس و بی انگیزگی در مردم هدف دشمن در دهه چهارم انقلاب است

یأس و بی انگیزگی در مردم هدف دشمن در دهه چهارم انقلاب است
امام جمعه بابلسر ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور همزمان با دهه چهارم انقلاب را مهم ترین هدف دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر عصر امروز در یادواره شهدای فرهنگی این شهرستان، راضی بودن به وضع موجود و نا امیدی از وضع مطلوب آینده را دو عامل مهم توقف جامعه انقلابی عنوان کرد و گفت: بصیرت افزایی در جامعه و آشنا شدن بیشتر با ارزش های انقلاب سپری در مقابل توطئه های دشمنان و ظرفیتی برای تبدیل تهدید به فرصت است.
 
وی با بیان این که دشمنان از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای ضربه زدن به نظام از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند، گفت: معاندان انقلاب با ترور شخصیت های انقلابی نظام در ابتدای انقلاب و پس از آن در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم بودند.
 
حجت الاسلام قلی پور ادامه داد: اما با رهبری امام راحل، رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری مردم، چهل سال از عمر بابرکت انقلاب می گذرد و انقلاب همچنان پابرجا بوده و مسیر خود را ادامه می دهد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مستکبران جهانی با تشدید تحریم ها و فشار اقتصادی به دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور هستند، تصریح کرد: قصد دشمنان، در شرایط کنونی ایجاد ناامیدی و بی‌انگیزگی در میان آحاد مردم است که آنها را رودروی نظام قرار دهند.
 
وی با بیان این که توطئه اقتصادی اخیر دشمن نیز با رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری، مدیریت صحیح مسؤولان و هوشیاری مردم خنثی خواهد شد، بیان داشت: دشمنان انقلاب حتم بدانند این بار نیز در برابر عظمت و اقتدار ملت ایران روسیاه خواهند بود.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که امروز دشمن به بهانه مسائل تحریمی با فشار های متعدد در حوزه دیپلماسی به دنبال کاهش توان دفاعی، موشکی و کاهش نفوذ ایران در منطقه هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور باید هوشیار باشند و بار دیگر فریب توطئه های دشمنان را نخورند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که برجام بدعهدی و فریبکاری غربی ها را بار دیگر اثبات کرد، بیان داشت: دشمنان ملت ایران بدانند توان دفاعی و موشکی ایران اسلامی خط قرمز ملت بزرگ ایران است.
 
وی همچنین به تلاش های تبلیغاتی دشمن در آستانه دهه چهارم انقلاب علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن با ابزار رسانه ای به صورت گسترده وارد عمل شده و کمرنگ جلوه دادن خدمات نظام و نا امیدی مردم ایران را دنبال می کند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات