۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۹۵۶۳۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی، آمریکا را زمین گیر کرده است

انقلاب اسلامی، آمریکا را زمین گیر کرده است
امام جمعه بیرجند گفت: استکبار جهانی در دهه‌های اخیر به 50 کشور جهانی تجاوز نظامی کرده اما انقلاب اسلامی ایران موفق شده آمریکا را زمین گیر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مسؤولان خراسان جنوبی در آستانه دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به ما نیاز ندارد بلکه ما به این انقلاب نیازمند هستیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول و آخر را می‌زند و در بهترین شرایط قرار دارد، گفت: باید با بصیرت و هوشیار باشیم و در این زمان از انقلاب از هیچ چیزی نترسیم و امام راحل نیز از هیچ قدرت جهانی نترسیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: استکبار جهانی همواره از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال القای ناامیدی و دلسرد کردن مردم از نظام بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: استکبار جهانی در دهه‌های اخیر به 50 کشور جهانی تجاوز نظامی کرده اما انقلاب اسلامی ایران موفق شده آمریکا را زمین گیر کند.

وی با بیان اینکه باید عدالت در جامعه اسلامی برقرار شود، ادامه داد: اگر به وظیفه خود عمل نکنیم و غفلت کنیم دشمنان بر ما چیره خواهند شد و امروز دنیا را نمی‌توان با ظلم اداره کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ارزش کسانی که در انقلاب اسلامی قبل از ظهور امام زمان(عج) در آزمایش‌های الهی سربلند باشند بیشتر از ارزش کسانی است که بعد از ظهور امام زمان(عج) با ایمان باشند چرا که شرایط قبل از ظهور به مراتب سخت تر از بعد از ظهور است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: نباید با نوع رفتار و کردار خود از استکبار حمایت کنیم و فریب لبخند دشمنان را نخوریم./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات