۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۹۵۷۱۷
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

شکست یهود وعده خداوند در قرآن است

شکست یهود وعده خداوند در قرآن است
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به این که شکست غده سرطانی رژیم صهیونیستی دور از انتظار نیست، تأکید کرد که شکست یهود وعده خداوند در قرآن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اولین جلسه یک روزه هم اندیشی «بررسی راهکارهای مبارزه با صهیونیسم» با تأکید بر مبارزه فرهنگی و جنگ نرم در سالن نشست های خبرگزاری رسا در قم برگزار شد.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این نشست با اشاره به تلاش دشمن برای تصفیه مسأله فلسطین اظهار داشت: ماهیت آن برای همه روشن است که به نفع اسرائیل است.

وی ابراز داشت: آنها می‌ خواهند بر سرزمین فلسطین سیطره پیدا کنند و این مسأله از صد سال پیش آغاز شده است و بزرگترین مانع در برابر آنها مردم فلسطین هستند.

ابوشریف با تأکید بر این که اسرائیل در برابر فلسطین با دو مسأله مواجه بود، گفت: یکی اشغال زمین فلسطین و دیگری جمعیت فلسطین بود؛ کمک نیروهای آمریکایی به این جریان را نباید فراموش کرد و البته انگلستان نیز در آن دوران برای تشکیل این غده سرطانی تلاش های زیادی انجام داد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد: در سال 1948 میلادی دو سوم مردم فلسطین اخراج شدند و 78 درصد این سرزمین توسط یهودیان اشغال شد و در حقیقت این مسأله از طریق قوانین اراضی یا نماینده تام الاختیار انگلستان در اختیار یهودیان قرار داده شد.

وی در ادامه یادآور شد: آنها 8000 نفر را از سرزمین فلسطین اخراج کردند در حالی که قبل از 1948 تنها پنج درصد از اراضی فلسطین را تصرف خود داشتند، آنها در سال 1956 به اشغال صحرای سینا روی آوردند و در ادامه بعد از شکست در این قسمت دوباره به اشغال سینا و کرانه باختری روی آورد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان این که جمعیت مردم فلسطین و زمین مانع مهمی در برابر تحقق منویات رژیم صهیونیستی به شمار می‌ رود، گفت: این مردم با پایداری و مقاومت خود جلوی اسرائیل را گرفته اند و با تمام توطئه هایی که انجام داده تعداد یهودیان هنوز کمتر از فلسطینیان است.

وی خاطرنشان کرد: آنها تلاش کردند از طریق قرارداد غرب به اهداف خود برسند تا اسرائیل خالص را درست کنند که کاملا یهودی باشد و فلسطینیان در کوچکترین مساحت ها محصور کنند.

ابوشریف افزود: آنها می‌ خواهند فلسطینی ها را به عنوان بازوان خود در منطقه به کار بگیرند که آقای پرز هم به آن اشاره کرده بود ولی خوشبختانه با پایداری مردم فلسطین به این هدف ننگین خود نرسیدند

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از الطاف خدا به مردم فلسطین مسأله خاشقچی بود که عربستان در این قضیه با اشتباه خود کمک شایانی به جریان مقاومت کرد و دیدیم که پیش از آن هم آمریکا در تشکیل سفارت خود در قدس شریف با شکست مواجه شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به این که شکست یهود وعده قرآنی خداوند است، گفت: آنها تمام تلاش خود را برای شکست فلسطین به کار گرفته اند و به لطف خدا تا به امروز نتوانسته اند به اهداف خود برسند و در ادامه نیز به لطف خدا به توفیقی دست پیدا نخواهند کرد./1330/ب202/ف

ارسال نظرات