۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۹۵۷۱۸
نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس:

راه مقابله با رژیم صهیونیستی قدرت هوشمند است

راه مقابله با رژیم صهیونیستی قدرت هوشمند است
نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به جنگ هوشمند به عنوان تلفیقی از جنگ نرم و سخت تأکید کرد که راه مقابله با رژیم صهیونیستی قدرت هوشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اولین جلسه یک روزه هم اندیشی «بررسی راهکارهای مبارزه با صهیونیسم» با تأکید بر مبارزه فرهنگی و جنگ نرم در سالن نشست های خبرگزاری رسا در قم برگزار شد.

خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران در این نشست عنوان کرد: دشمنان می‌ خواهند با تقویت اسرائیل به هدف خود برسد و رژیم صهیونیستی فقط پایگاه سیاسی و اقتصادی و همه جانبه برای استکبار است.

وی ابراز داشت: به نظر می‌ رسد چالش جدید قدرت نرم یا قدرت خشن است ولی می‌ خواهیم بگوییم به جای این دو قدرت هوشمند مهم است که از دو منبع نرم و خشن به نفع یک فرهنگ یا تمدن ما در منطقه است.

قدومی با تأکید بر این که اسرائیل ادعا می‌ کند که می‌ خواهد راه مسالمت آمیزی را در قبال مردم فلسطین داشته باشد، ابراز داشت: یکی از چالش های مهم این است که اسرائیلی ها و آمریکایی ها از کمیته های حقوق بشر خارج شده اند و حتی یک قطعنامه ای در سازمان ملل متحد نتوانستند به منظور قانون یا به دستور قانون علیه اسرائیل بنویسند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران در ادامه یادآور شد: هدف اصلی آنها سلاح مقاومت و محور مقاومت است، بنابراین از زور قدرت و زور نرم افزار به نتیجه استراتژی می‌ رسیم که همگی نفع اسرائیل و قدرت های استکباری در منطقه است.

وی با بیان این که دشمنان ما با زور قدرت به نتیجه نرسیده است، گفت: از سال 2007 تا الان جنگ های زیادی علیه مردم فلسطین در غزه راه انداختند ولی موفق نشدند به اهداف خود برسند.

قدومی خاطرنشان کرد: اگر سلاح ما مقاومت به معنای کلی کلمه و البته مقاومت نرم که ستون اصلی است که به دشمن اثر می‌ گذارد و می‌ تواند ما را به اهداف خود نزدیک کند و راه آن مشخص است.

وی افزود: باید محور مقاومت دوباره به صحنه بیاید و تفرقه از میان برود؛ امروز ایرانی ها به نتیجه رسیدند که دشمن مسبب مسائل اقتصادی ایران و چالش های سیاست خارجی ایران رژیم صهیونیستی است که این مسأله برای محور مقاومت نیز الگو و درس عبرت است./1330/ب202/ف

ارسال نظرات