۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۹۵۷۴۰
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

استقلال فرهنگی و سیاسی از افتخارات انقلاب اسلامی است

استقلال فرهنگی و سیاسی از افتخارات انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: استقلال فرهنگی و سیاسی از افتخارات انقلاب اسلامی است،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود امام به میهن، اظهار داشت: پایان 2 هزار و 500 سال شاهنشاهی و تشکیل حکومت اسلامی یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بعد از 14 قرن ایران اسلامی رهبری الهی و حکومتی بر اساس دین حق به دست آورد، گفت: امام راحل دعوت کننده به حق بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: اسلام مظلوم و منزوی به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروز قانون اساسی ما نیز بر اساس اسلام ناب محمدی(ص) است.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه استقلال فرهنگی و سیاسی از افتخارات انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: کسانی که مانند آهن در جامعه محکم هستند، طوفان او را جابجا و حوادث او را عوض نمی‌کند.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود اما امروز انقلاب اسلامی مورد توجه نهضت‌های جهانی قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی مردم از بیان مسلمان بودن نگران بودند اما امروز افتخار مسلمانان و مردم این است که خود را مسلمان و پیرو اسلام ناب محمدی(ص) می‌دانند.

حجت الاسلام نوفرستی اظها کرد: آنچه که در فلسطین، یمن، سوریه، عراق، افغانستان و بحرین می‌گذرد، فریاد تمام این نهضت‌ها اسلام است و این کشورها انقلاب اسلامی را به عنوان الگوی خود معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شده است، افزود: قبل از انقلاب با حجاب و عفاف و مراسم عزاداری برای ائمه اطهار(ع) مبارزه می‌شد اما امروز این افتخار را داریم که زنان با حجاب و عفاف در جایگاه‌های سیاسی و اجتماعی جامعه نفش ایفا می‌کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انقلاب چهل سال عزت، افتخار، شجاعت و عظمت را به جهان ارائه کرد؛ در قبل از انقلاب حتی کسی جرأت حرف زدن در مقابل مستکبران نداشت و امام راحل به ما آموخت که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: با تکیه کردن به خدا و باور به خود بسیاری از مشکلات حل می‌شود و در هر جایی که تکیه‌گاه و نگاه ما به غرب و مستکبران بوده، ضرر کردیم.

وی با بیان اینکه هر جا که تکیه گاه حقیقی ما خدا بوده و مردم را باور کردیم به رشد و تعالی رسیدیم، عنوان کرد: متاسفانه برخی سر سفره دین، اسلام و انقلاب نشستند اما خیانت می‌کنند و چشم به بیگانگان دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دشمنان نمی‌خواستند چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم اما به لطف خدا این جشن را باشکوه برگزار می‌کنیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات