۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۵۹۵۸۰۴
معاون امور طلاب استان کرمان:

حفظ انقلاب مهم‌ترین وظیفه روحانیان است

حفظ انقلاب مهم‌ترین وظیفه روحانیان است
حجت الاسلام زمزم زاده با بیان این که طلاب باید بیشتر از همیشه در بین مردم باشند، گفت: حفظ انقلاب مهم‌ترین وظیفه روحانیان است.
حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور طلاب استان کرمان در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با نقش حوزه‌های علمیه در چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: رونق دروس حوزوی و پیشرفت طلاب در بسیاری از علوم، از برکات انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: پاسخ گویی به مسائل شرعی و دینی مردم، از مهم‌ترین خدماتی بوده که طلاب و روحانیان در طول چهل سال انقلاب اسلامی در کشور برای مردم انجام داده اند.
 
حجت الاسلام زمزم راده با اشاره به این که برپایی حوزه‌های علمیه در نقاط مهم کشور همچون در روستا‌ها و شهر‌های کوچک از برکات انقلاب اسلامی است، بیان داشت: حضور روحانیان در جبهه های جنگ یکی از پر افتخار ترین خدمات روحانیان انقلاب اسلامی شمرده می شود.
 
معاون امور طلاب استان کرمان خاطرنشان کرد: بالارفتن سواد طلاب در زمنیه‌های پژوهشی از پیشرفت‌های حوزه علمیه در طول چهل سال انقلاب اسلامی است.
 
وی با بیان این که مراکز تخصصی حوزه علمیه قم بعد از انقلاب اسلامی بوجود آمده، بیان داشت: طلاب در  زمان قبل از انقلاب فقط فقه و اصول می‌خواندند، اما امروزه با برپایی مراکز تخصصی طلاب آزادانه می‌توانند آینده خود را خودشان انتخاب کنند.
 
استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به این که روحانیان سعی کنند در بین مردم بیشتر حضور پیدا کنند، اظهار داشت: حفظ انقلاب مهم‌ترین وظیفه طلاب در کشور شمرده می‌شود و طلبه‌ای می‌تواند در حوزه‌های علمیه موفق شود که اهل درس و تقوا باشد.
 
وی با اشاره به این که تفکر سکولار، طلاب را تهدید می‌کند، بیان داشت: روحانیان زمانی انقلابی هستند که تفکر سکولار را از خود دور کنند.
 
حجت الاسلام زمزم زاده در پایان با بیان این که اگر انقلاب را از دست دهیم خطر بزرگی برای کشور و جهان بوده، گفت: دفاع از دین و مذهب مهم‌ترین وظیفه طلاب و روحانیان شمرده می‌شود./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات