۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۵۹۵۹۲۶

روایت کوهنوردی‌های یک امام‌جمعه قبل از نمازجمعه

روایت کوهنوردی‌های یک امام‌جمعه قبل از نمازجمعه
امام جمعه جوان پیشوا از امام جمعه‌هایی است که برای ارتباط بیشتر با مردم از کوهنوردی صبح جمعه تا پیاده‌روی‌های شبانه را برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام روح‌الله باقری امام جمعه پیشوا اظهار داشت: توصیه‌های دین و همچنین بزرگان و پزشکان بر این است که برای سلامت جسم و روح باید ورزش به صورت منظم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: صبح‌های جمعه از ساعت ۵ تا ۱۰ به کوهنوردی می‌پردازم و ایام دیگر هفته نیز شب‌ها یک ساعت در سطح پیشوا به همراه افراد مختلف پیاده‌روی انجام می‌دهم و از سوی دیگر به ورزش باستانی زورخانه‌ای نیز می‌پردازم.

امام جمعه پیشوا افزود: ورزش‌های همگانی در شهرستان پیشوا همانند سراسر کشور بسیار ضعیف است و چندین مرحله نیز در جلسات خصوصی و عمومی شهرستان اعلام کردم که مبحث ورزش به خصوص ورزش همگانی در این شهرستان ضعیف بوده و پرداختن خودجوش مردم به این مسئله نیازمند فرهنگسازی و پرداختن مسؤولین به این مسئله بهترین فرهنگسازی است.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه توصیه به انجام این کار نیز می‌طلبد که خودمان نیز به آن جامه عمل بپوشانیم، گفت: ارتباط با بدنه جامعه و قشری که شاید ارتباط کمتری با تشکیلات و دستگاه‎های مذهبی دارند به خصوص قشر جوان و نوجوان راه‌های گوناگونی دارد که یکی از آن‌ها همین مسئله است.

وی در پایان افزود: در برنامه‌های ورزشی افراد گوناگونی حاضر می‌شوند و افرادی که دسترسی راحت به مسؤولان ندارند، موضوعات و مشکلات خود را در این برنامه‌ها بیان می‌کنند./۸۰۴/د103/ب1

ارسال نظرات