۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۹۵۹۸۷
معاون فرهنگی دفتر تبلیغات خبر داد؛

کتاب انقلاب چهل ساله منتشر می شود

کتاب انقلاب چهل ساله منتشر می شود
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد از منتشر شدن کتاب انقلاب چهل ساله در زمینه مهمترین دستاوردها و پیشرفت های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، معاون فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید روستا آزاد از منتشر شدن کتاب انقلاب چهل ساله خبر داد و گفت: این اثر، نگاهی است به مهمترین دستاوردها و پیشرفت های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران، که در نوع خود بی نظیر و قابل توجه و تقدیر است.

حجت الاسلام روستا آزاد ادامه داد: این کتاب، به معرفی برکات و آثار نیک انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلفی همچون: دینی، اخلاقی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و بهداشتی اختصاص یافته است.

وی به عناوین مهمی که در این اثر ارائه  داده شده اشاره کرد و گفت: "احیای اخلاق و معنویت و گسترش باورهای دینی"، "دستیابی به فناوری های نوین"، "افزایش زیرساخت های خدماتی و توسعه صنعتی"، "بهبود و رشد وضع سلامت و بهداشت کشور"، "رشد سطح بینش سیاسی مردم"، "استقلال و خودباوری"، "شکل گیری گفتمان فرهنگی وحدت"، "هویت یابی ایرانی اسلامی"، "ایجاد موج بیداری اسلامی"، "حمایت از مظلومان و مستعضفان"، "گرایش زنان به حجاب"، "اثبات کارآمدی دین، ساماندهی مدیریت حوزه های علمیه" و... از جمله مباحث مفیدی است که در این اثر ارائه شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی اظهار کرد: حفظ این دستاوردهای افتخار آفرین انقلاب اسلامی نیازمند هوشیاری و وحدت بیشتر مردم و عملکرد و تدبیر مناسب تر مسئولان کشور و نیز شناخت و رفع موانع پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام روستاآزاد تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی را یک امر مهم دانست و افزود: تبیین و تبلیغ دستاوردهای گوناگون انقلاب، نقش بسزایی در خنثی نمودن ترفندها و طرح های شوم دشمنان و معرفی جایگاه و آثار مبارک انقلاب به مردم، به خصوص نسل جوان دارد.

وی اظهار کرد: این کتاب که از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تهیه گردیده و دارای  ۱۴ محور می باشد و توسط انتشارات بوستان کتاب چاپ و نشر شده است./1324/د102/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات