۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۹۶۰۷۲
امام جمعه موقت كاشان:

ملت ايران 22 بهمن امسال مشت محكمي بر دهان آمريكا خواهد زد

ملت ايران 22 بهمن امسال مشت محكمي بر دهان آمريكا خواهد زد
امام جمعه موقت کاشان گفت: در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال دنیا عزت و اقتدار و ملت ایران را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مشاهده خواهد کرد.
حجت الاسلام اسلامی تباردر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: کمک به برنامه‌های فرهنگی باید در اولویت قرار داشته باشد چرا که هجمه و هجوم سنگین دشمن امروز به جبهه فرهنگی و خط مقدم جبهه فرهنگی است که هر لحظه از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در حال بمباران شدید جوانان و نسل جوان است تا با یارگیری جوانان بتواند جبهه فرهنگی نظام را خالی کند.

وی افزود: اگر امروز دشمن برای یارگیری از جبهه نظام در تهاجم فرهنگی خود این همه هزینه می‌کند، ما برای فعالیت‌های فرهنگی خود و مقابله با دشمن در این فضا باید دو برابر دشمن هزینه کنیم در غیر این صورت هزینه‌های جبران ناپذیری را پرداخت خواهیم کرد.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر وحدت بین مردم و امت اسلامی به ویژه ملت ایران تأکید کرد و افزود: آنچه که تا به امروز انقلاب اسلامی را توانسته حفظ و پاسداری کند تا شاهد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشیم، وحدت بین همه آحاد و اقشار مختلف جامعه است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با وحدت بود و ادامه آن نیز با وحدت است و یکی از مسائلی که دشمن تلاش زیادی کرده است تا در کشور‌های اسلامی به ویژه در ایران از بین ببرد موضوع وحدت ملی است.

به گفته وی، آن‌هایی که دل در گرو اسلام و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت دارند باید از هر گونه رفتار و سخنی که منجر به اختلاف بین مسؤولان و بین مردم شود خودداری و پرهیز کنند.

امام جمعه موقت کاشان یادآور شد: رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه و وحدت و انسجام ملی و حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه و پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

حجت الاسلام اسلامی تبار تأکید کرد: اگر امروز آمریکا با تحریم‌ها و تهدید‌های خود به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است باید بداند نهضت توحیدی امام خمینی (ره) که با حمایت مردم در بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید به کوری چشم دشمنان در حال برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی خود است و این پیروزی‌ها تا ظهور امام عصر ادامه خواهد داشت تا پرچم این نهضت به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه دشمن پیش از این اعلام کرده بود ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید، افزود: ملت ایران در روز ۲۲ بهمن امسال با حضور در جشن چهلمین سالگرد انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی که اعلام کرده بودند انقلاب اسلامی چهلمین سال خود را نخواهد دید خواهند زد./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات