۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۵۹۶۱۴۷
مدیرحوزه علمیه علی بن ابیطالب شهداد:

مردم مشکلات اقتصادی را پای انقلاب ننویسند

مردم مشکلات اقتصادی را پای انقلاب ننویسند
حجت الاسلام بذرکار با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، گفت: سوء مدیریت از سوی بعضی از مسؤولان سبب شده کشور دچار مشکلات اقتصادی شود.
حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه علی بن ابیطالب(ع) شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با انقلاب اسلامی، گفت: بنیان گذار انقلاب اسلامی در کشور امام خمینی (ره) هستند که توانستند با روحیه انقلابی و جهادی دشمنان را از کشور بیرون کنند.
 
وی افزود: حکومت اسلامی به دنبال از بین بردن فاصله طبقاتی و حفظ حقوق مستضعفین بوده که یکی از اهداف امام خمینی (ره) از برپایی انقلاب در کشور، حفظ سرمایه‌های کشور است.
 
حجت الاسلام بذکار با اشاره به این که مسؤولان قدر مردم را بدانند، خاطرنشان کرد: حضور در جبهه‌های جنگ و پاسخگویی به مسائل شرعی و دینی مردم از مهم‌ترین کار‌های طلاب در کشور شمرده می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه شهداد با بیان این که مقایسه کردن کشور با قبل از انقلاب راه قدرشناسی از انقلاب اسلامی است، بیان داشت: اگر مردم می‌دانستند که دشمنان در زمان شاه چه طور حقوق مردم را از کشور خارج و سرمایه‌های کشور ایران را نابود می‌کردند، به انقلاب کردن امام خمینی (ره) افخار می‌کردند.
 
وی ابراز داشت: خارج کردن سرمایه‌ها از کشور و نفوذ دشمنان در کار‌های مسؤولان یکی از کار‌های دشمنان قبل از انقلاب بود که امروزه به برکت انقلاب و رهبری از نفوذ کردن دشمنان در کشور در امان هستیم.
 
مدیر حوزه علمیه شهداد با توجه به این که مردم مشکلات اقتصادی را پای انقلاب ننویسند، تصریح کرد: سوء مدیریت از سوی بعضی از مسؤولان سبب شده کشور دچار مشکلات اقتصادی شود.
 
حجت الاسلام بذکار خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و انقلابی کار کردن را مسؤولان باید سرلوحه کار‌های خود قرار دهند تا بتوانند مشکلات اقتصادی را حل کنند.
 
وی در پایان با بیان این که اسلام آمریکایی به دنبال از بین بردن فرهنگ پیامبر اکرم (ص) است، گفت: انقلاب اسلامی سبب شده که مردم روی پای خود بایستند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات