۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۵۹۶۱۵۵
استاد حوزه علمیه کرمان:

یاد خدا سبب آرامش دل می‌شود

یاد خدا سبب آرامش دل می‌شود
حجت الاسلام خالقی با اشاره به این که یاد خدا سبب آرامش دل می‌شود، گفت: رضایت خدا مهم‌ترین کاری است که مردم باید در زندگی خود داشته باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام غلام حسین خالقی استاد حوزه علمیه کرمان امشب در مسجد امام صادق (ع) شهر کرمان، گفت: یاد خدا سبب آرامش دل می‌شود.
 
حجت الاسلام خالقی با اشاره به این که حضرت علی و حضرت زهرا (س) بهترین بندگان در روی زمین هستند، بیان داشت: الگوگیری از اهل بیت مهم‌ترین کار انسان‌ها در دنیا شمرده می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه کرمان بیان داشت: خوابیدن جای پیامبر و رساندن احکام خدا از سوی امام علی (ع) از کار‌های مهم حضرت علی در مدینه در کنار پیامبر اکرم است.
 
وی با بیان این که انسان باید در هر شرایطی یاد خدا باشد، خاطرنشان کرد: اعمال خوب انسان را در دنیا شاد و در آخرت همنشین شدن با اهل بیت را به دنبال دارد.
 
حجت الاسلام خالقی ابراز داشت: مصیت‌ها و سختی‌های زیادی برای اهل بیت در دنیا به وجود آمد، اما همه اهل بیت با دلی آرام از کنار تمام این آزمون‌های الهی خوب خارج شدند، زیرا همیشه در زندگی خود، خدا را می‌دیدند و برای خدا کار می‌کردند.
 
استاد حوزه علمیه کرمان در پایان با توجه به این که شرایط سخت زندگی سبب نشود که انسان امید خود را از دست بدهد، گفت: انسان اگر در دنیا یاد خدا را در دل داشته باشد، در تمام آزمون‌های سخت خدا پیروز می‌شود، زیرا انسان با نا امید شدن از راه خدا دور می‌شود./۹۷۰۷/پ203/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات