۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۹۶۲۵۰
آیت الله طبرسی:

وحدت و همبستگی مهم‌ترین راه‌ صیانت از انقلاب اسلامی است

وحدت و همبستگی مهم‌ترین راه‌ صیانت از انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در مازندران وحدت و همبستگی را یکی از مهم‌ترین راه‌های حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم رونمایی از کتاب ۱۲ جلدی روزشمار انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک مازندران در ساری با بیان این که سربازان امام زمان (عج) هم انقلاب و هم آثار انقلاب اسلامی را حفظ کردند، گفت: امروز نیز در سایه تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) کشورمان از یک امنیت بالایی در منطقه برخوردار است.
 
وی با بیان این که این اسناد نشان دهنده تلاش‌ها و مجاهدت‌های اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: مردم در همه صحنه‌ها و عرصه‌های قبل و بعد از انقلاب همواره پیشگام بوده و هستند.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر در همه عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دستاورد‌های بسیار ارزشمندی داشته است، بیان داشت: باید در این زمان مبارک این دستاورد‌های ارزشمند برای مردم و جامعه بیشتر تبیین و تشریح شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که امروز صیانت از انقلاب و دستاورد‌های آن یک اصل و تکلیف مهم است، خاطرنشان کرد: این انقلاب را باید با همان معیار‌ها و موضوعاتی که در وصیت نامه امام راحل اشاره شده حفظ کنیم.
 
امام جمعه ساری، وحدت و همبستگی را یکی از مهم‌ترین راه‌های حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: هر زمانی که با هم بودیم توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی خنثی شد و انقلاب به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است.
 
آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود بر ضرورت حفظ و تقویت مردم در شرایط امروز جامعه تأکید کرد و گفت: اگر مردم را حفظ کنیم و در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها گام برداریم، ضمن رفع بسیاری از مشکلات، توطئه‌های دشمنان نیز علیه انقلاب خنثی خواهد شد.
 
وی با بیان این که در دوران نهضت انقلاب اسلامی و همچنین بعد از انقلاب وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان موجب رفع بسیاری از مشکلات و بحران‌ها در کشورمان شد، خاطرنشان کرد: امروز نیز تنها راه حفظو صیانت از انقلاب باهم بودن و وحدت داخلی است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که امروز یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن ایجاد تفرقه و اختلاف در کشورمان است، تصریح کرد: مردم و مسؤولان هوشیار باشند و با همبستگی ملی در جهت برون رفت از مشکلات و تقویت انقلاب و نظام اسلامی گام بردارند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات