۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۹۶۵۳۱
صبح امروز؛

همایش مبلغان مازندران در فریدونکنار برگزار شد

همایش مبلغان مازندران در فریدونکنار برگزار شد
همایش مبلغان استان مازندران در مجتمع فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در فریدونکنار آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در همایش مبلغان استان مازندران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: چهل سالگی انقلاب به معنای چهل سال استقلال، خودباوری، پایداری، پایمردی، شجاعت، وحدت، انسجام و ولایتمداری است.
 
وی با بیان این که بسیاری از انقلاب‌ها در دنیا به چهل سالگی نرسیده اند، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در طی سال‌های اخیر بسیار تلاش کردند تا زمین خوردن این انقلاب را ببینند، اما ناکام ماندند و هیچ گاه نیز این خواب آشفته آن‌ها تعبیر نخواهد شد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، حضور در صحنه مردم را مهم‌ترین عامل رشد انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران چهل سال زیر علم ولایت ایستادند و همه توطئه‌های دشمنان علیه نظام را خنثی کردند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمن چهار دهه است که هر توان داشته برای براندازی انقلاب اسلامی به کار گرفته، اما شکست خورده است، بیان داشت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف شوم خود در کشورمان دست پیدا کند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هوشیارانه در صحنه حضور دارند و در مواقع ضرورت مواضع قاطعانه خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: حضور و پشتیبانی مردم همواره مهم‌ترین عامل پیروزی نظام اسلامی دربرابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب بوده است.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز پیام انقلاب اسلامی در سراسر جهان طنین انداز شده است، خاطرنشان کرد: شخصیت‌هایی همچون شیخ زکزاکی نتیجه و محصول چهل سالگی انقلاب اسلامی هستند که امروز در کشور‌های دیگر پیام انقلاب را ترویج و تبلیغ می‌کنند.
 
وی با بیان این که چهل سالگی به معنای رسیدن انقلاب به بلوغ و کمال لازم است، بیان داشت: چهل ساله شدن انقلاب اسلامی شکست سنگینی برای همه دشمنان و بدخواهان انقلاب بوده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود از مبلغان دینی به عنوان سنگرسازان بی سنگر جبهه جنگ نرم یاد کرد و گفت: مبلغان دینی باید از همه ظرفیت‌های تبلیغی خود در جهت تبلیغ دین و همچنین صیانت از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی بهره گیرند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات