۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۹۶۵۴۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حضور چهره های انقلابی در عرصه فرهنگی مانع نفوذ دشمن می شود

حضور چهره های انقلابی در عرصه فرهنگی مانع نفوذ دشمن می شود
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امروز حضور فعالان جبهه فرهنگی در عرصه‌های فرهنگی جامعه باید بیشتر تقویت شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و همچنین گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: امروز دنیا به قدرت جمهوری اسلامی پی برده و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سرداران این جبهه هستند.
 
وی با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی در صدد ایجاد یک قدرت اثر گذار در حوزه فعالیت‌های دینی است و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب مهم‌ترین مرکز این فعالیت خواهند بود، افزود: امروز با توجه به هجمه‌های گسترده دشمن علیه دین و انقلاب با همه ظرفیت‌های تبلیغی موجود در جهت مقابله جدی با توطئه دشمنان بکار گرفته شود.
 
حجت الاسلام شکریان خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی انسجام دهنده فعالیت‌های فرهنگی و دینی است و تلاش می‌کند از ظرفیت‌های مردمی برای فعالیت‌های فرهنگی به بهترین شکل ممکن بهره گیرد، چون مردم در فعالیت‌های فرهنگی و دینی حضور فعال دارند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر در سایه رهنمود‌ها و مدیریت صحیح، ولی فقیه به پیشرفت‌های ارزشمندی دست پیدا کرده است، بیان داشت: به همین دلیل دشمنان می‌کوشند تا مانع از رشد و تعالی ملت ایران شوند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی از موانع و بحران‌های بسیاری عبور کرده است، افزود: امروز به برکت حضور در صحنه مردم و هدایت‌های رهبری انقلاب، ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به الگویی در جهان تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که در عرصه فرهنگی و دینی نیازمند جهاد هستیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی بستر‌ها برای رشد فرهنگی و معنوی در جامعه فراهم شده است، اما تلاش فعالان این عرصه باید بیشتر شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز حضور فعالان جبهه فرهنگی در عرصه‌های فرهنگی جامعه باید بیشتر تقویت شود، تصریح کرد: گوشنه نشینی و فاصله گرفتن فعالان جبهه فرهنگی انلاب اسلامی خواسته و هدف دشمن است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که اگر چهره‌های انقلابی میدان فرهنگی را خالی کنند زمینه برای حضور و نفوذ دشمن در جامعه اسلامی فراهم می‌شود، بیان داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور فعال و مستمر چهره‌های انقلابی در عرصه‌های مختلف جامعه به ویژه حوزه فرهنگی کشور هستیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات