۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۹۶۵۷۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عالمان دین باید به دنبال نجات بشر باشند

عالمان دین باید به دنبال نجات بشر باشند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عالمان دین باید انسان‌ها را نجات دهند و گمراه شدگان را به راه مستقیم هدایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند اظهار داشت: باید بدانیم اهل بیت(ع) به ما نیاز ندارند بلکه ما به اهل بیت(ع) نیاز داریم.

وی گفت: اگر به دنبال خوشبختی و سعادتمندی هستیم باید همراه با اهل بیت(ع) باشیم چرا که مودّت اهل بیت(ع) انسان را خدایی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همراه با اهل بیت(ع) و پیشوایان معصوم می‌توان در مسیر حق گام برداشت، افزود: برخی برای چند روز دنیا نوکری رژیم صهیونیستی و استکبار را می‌کنند و حاضرند هر کاری را انجام دهند و جنایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه عالمان دین باید انسان‌ها را نجات دهند و گمراه شدگان را به راه مستقیم هدایت کنند، تصریح کرد: کسانی که به دنبال دریافت علم دین هستند، باید این علم آن‌ها سبب نجات بشر شود.

وی ادامه داد: کسانی که با هدف عالی وارد میدان شود و دانش دین را بیاموزند و خوسازی کنند در سطح جهانی جای دارد چرا که اسلام تنها مختص ایران نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز دنیا دچار وحشی‌گری‌های دشمنان شده و باید دنیا را از این حالت بیرون آورد و با همت از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: همانطور که خداوند در قرآن وعده داده، دنیا به دست صالحین می‌افتد بنابراین نباید عمر خود را بیهود سپری کرده و سرگرم دنیا شویم.‌/9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات