۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۹۶۵۹۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

22 بهمن نمایش اتحاد ملت ایران است

22 بهمن نمایش اتحاد ملت ایران است
نماینده ولی فقیه در لرستان 22 بهمن و حضور در راهپیمایی را نمایش وحدت ملت ایران در راه پیروی از انقلاب خواند و گفت: این حضور نمایش چهل سال مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 22 بهمن نمایش اتحاد و همبستگی ملت ایران ایران است.

وی مردم را پشتوانه اصلی انقلاب خواند و افزود: ملت ایران که در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشتند، در راهپیمایی 22 بهمن باری دیگر به صحنه می آیند و پایبندی در راه آرمان های انقلاب را به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌ گویی‌های دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.

وی بیان کرد: چهل سال مقاومت، ایثار، فداکاری و حضور مردم در صحنه از ویزگی های بارز انقلاب است و این مهم مایه افتخار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان راهپیمایی 22 بهمن را استمرار راه شهیدان انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: مردم با حضور در صحنه ای دیگر از انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن تبعیت خود را از رهبری و ولایت فقیه به نمایش می گذارند و این حضور و وحدت ملت ایران ضامن بقای انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمایش چهل سال مقاومت است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات