۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۹۶۸۶۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سازمان ملل در مقابل جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی خواب است

سازمان ملل در مقابل جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی خواب است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان ملل در مقابل جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی خواب است، گفت: کشتن مردم مظلوم یک درد و آفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شب گذشته در مراسم شام غریبان سالروز شهادت حضرت زهرا(س) که در محل هیأت صاحب الزمانی(عج) خوسف برگزار شد، اظهار داشت: انسان اشرف مخلوقات و در نزد خداوند محبوب است.

وی با بیان اینکه برخی از افراد می‌خواهند از این دنیا برای منافع خود استفاده کنند، گفت: ایالات متحده آمریکا نیز در واقع خود آمریکایی‌ها نیستند بلکه اروپایی‌ها با قتل و عام 80 میلیون نفر از مردم آمریکا توانستند روی قبر آن‌ها کشوری را بسازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: آن‌ها در هر جایی که ورود پیدا کردند، اینگونه جنایت‌ها را انجام دادند و امروز نیز آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی بیش از 70 سال کشور فلسطین را اشغال کردند و بسیاری از مردم را آواره و کشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا بر خلاف تمام قوانین و قراردادها، جاسوس خانه خود را به قدس منتقل کرده و تمام کارهای خود را با زورگویی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه هر هفته ده‌ها نفر کشته می‌شوند اما سازمان ملل در خواب است، ادامه داد: در این دنیا حتی اگر خرگوش را شکار کنید باید فردای آن روز در محیط زیست محاکمه شوید و پاسخگو باشید اما مردم به راحتی می‌کشند و هیچکس جواب نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تا جایی که توانستند در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، میانمار و نیجریه زنان و کودکان را کشتند و اموال مردم را غارت کردند اما هیچکس در این دنیا نگفت که چرا این کارها را می‌کنید!

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: هر روز باید خودمان را آزمایش کنیم و بدانیم جنس ما از یزیدیان است یا از حسین(ع)؛ بدانیم عقربه قطب نمای دل ما به کدام طرف می‌رود، اگر به سوی مردم مظلوم رفت باید سجده شکر به جای آورید.

وی با بیان اینکه درد مظلوم را باید درد خود بدانیم، گفت: امروز در اروپا 99 درصد ثروت دست یک درصد از افراد است و اروپایی‌ها به جای جواب دادن به این سوال، شکنجه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: آمریکا بعد از جنگ جهانی به 50 کشور تجاوز و تعدی کرده و امروز نیز اوکراین پنجاه و یکمین و یمن پنجاه و دومین کشور است؛ کشتن مردم مظلوم و مسلمانان یک درد و آفت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: 22 بهمن باید به جمعیت میلیونی در کشور بپیوندیم و با مشت‌های گره کرده خود به دهان دشمنان بزنید و مدافع مظلوم باشید./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات