۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۹۶۸۸۵
آیت الله سلیمانی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دشمن شکن خواهد بود

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دشمن شکن خواهد بود
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری تجدید بیعت می‌کنند.
آیت الله محمد سلیمانی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، بر ضرورت حضور آحاد مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تأکید کرد.
 
وی با بیان این که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دشمن شکن خواهد بود، افزود: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.
 
آیت الله سلیمانی با اشاره به این که حضور امسال مردم در شرایط فعلی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: دشمنان انتظار دارند با توجه به فشار‌های اقتصادی که در این ماه‌های اخیر بر مردم گذشته شاهد حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در زمان شناسی نظیر ندارند، بیان داشت: این مردم هوشیار و انقلابی با شناخت کامل از شرایط امروز کشور با قدرت به صحنه خواهند آمد و پاسخ قاطعی به دشمنان این انقلاب می‌دهند.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را به نمایش اقتدار و عظمت انقلاب و نظام اسلامی تبدیل خواهند کرد، گفت: این مردم با حضور ثابت می‌کنند در چهل سالگی انقلاب عشق و علاقه آن‌ها به انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری چند برابر شده است.
 
آیت الله سلیمانی با بیان این که مردم با خلق حماسه دیگری در ۲۲ بهمن، بلوغ سیاسی انقلاب را به دنیا نشان خواهند داد، بیان داشت: کوچکترین تحرک دشمن از سوی ملت هوشیار ایران اسلامی رصد و پاسخی قاطع و کوبنده به داده خواهد شد.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) قائمشهر با تأکید براین که مردم شناسنامه و عامل اصلی رشد و تعالی انقلاب و نظام اسلامی در چهل سال اخیر بوده اند، خاطرنشان کرد: این مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب در مواقع حساس و ضرور به صحنه آمدند و پشتیبانی خود را از اصل انقلاب ثابت کردند.
 
آیت الله سلیمانی با بیان این که دشمن ملت ایران از ماه‌ها قبل برای حضور کمرنگ مردم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برنامه ریزی کردند، گفت: حضورحماسی امسال مردم حاوی یک پیام مهم برای قدرت‌های استکباری جهان خواهد بود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات